2013. május 17., péntek

Petesejtek ::))

Beállítottam a telefonom 8:45-re. A férjem 6 körül adott egy puszit és elment dolgozni. Én olyan 7 körül ébredtem, úgy döntöttem tejbegrizet fogok reggelizni. Elkészítettem már meg is ettem de még mindíg nem volt 8:45. De most is valami nagy nyugalom ül rajtam, már kezdek aggódni azon hogy nem aggódom :))). Ahogy az óra 45-re váltott, már hívtam is a kapott telefonszámot. A biológus elmondta, hogy a 11-ből 8 db petesejt termékenyült meg. Kedves volt, mert azt mondta hétfőn is felhívhatom, de kedden reggel mindenképpen telefonáljak.
Kedden a férjem nem tud velem jönni, így egy barátnőmet kértem meg kísérjen el. Szerintem Ő jobban izgul, mint én.
Egész jól is vagyok, viszonylag jól aludtam, csak kétszer voltam pisilni. A hasam is csak egy kicsit fáj. Ma is pihengetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése