2013. május 6., hétfő

"Indul a mandula..."

Vasárnapra kicsit jobban lettem, már nem volt lázam, de a WC-t igen sűrűn látogattam. Az anyáknapi ebédem 1 db sós főttkrumpli volt a vacsorám pedig egy bébireszelőn lereszelt alma 2 db háztartási kekszel.
Tavaszi tisztókúrának nem is rossz. :))
Tegnap este elkezdtem a stimuláló szurikat. Úgy döntöttem egyszer állok neki egy nap így mind a kettőt este adom.
De az ampullás Gonal -f a tollas változathoz képest marha macerás.
A tollasnál csak beállítottam a megfelelő értéket a vége eltekerésével, kihúztam a végét és már lehetett is szúrni.
Az ampullásnál meg egy oldószerrel fel kell oldali két porampullát, szívogatni, nyomogatni egyikből a másikba, ilyen tű, olyan tű ... Nem is tudom igazán mi a kettő között a különbség és most miért ezt kaptam vagy az elsőnél miért nem ezt kaptam.
Ráadásul rengeteg bennem a kétely, hogy a sok szuri, altatás, görcsölés és rosszullétek után  egyáltalán lesz-e olyan manó aki megéri a 5 napot laboratóriumi körülmények között.
Ráadásul a férjem is beteg lett, neki a torka fáj és csúnyán köhög. Elküldtem ma reggel orvoshoz, aki meg beküldte a fül-orrgégészetre.
Nem tudom mit akar a SORS, de néha úgy érzem üzenni akar nekünk, hogy ne erőltessük magunkat, mi meg nem vesszük észre ezeket a jelzéseket.:((





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése