2013. május 2., csütörtök

1. lombik

A harmadik inszem már nem viselt meg annyira, tudtam, hogy jön a lombik. Ekkor már október volt, szóval úgy gondoltam idén már úgy sem lesz semmi. Hát nem így lett. A következő menstruáció 21, napján visszamentem és közözlték, ebben a ciklusban indulnak a szurik. Egy kicsit letaglóztam, hogy még 2012 év végén meglesz az első lombik. Elkezdtem magam ráhagolni a dolgokra, főleg a szurikra. Igen csak remegett a kezem az első szuri beadásakor. Az első pár nap azt éreztem, hogy egy hülye drogos vagyok, de ez az érzés néhány nap alatt elmúlt. Szúrtam a suprafactot és vártam, hogy megjöjjön. Nagynehezen megjött, 3 nap UH és megkaptam a Gonal-F-et. Tollas változatban kaptam ez igen paktikus. UH-on egyre több tüsző volt, de nem igazán akartak hízni. 10 nap stimuláció után kitűzték a leszívás időpontját. A tüszőrepesztőt 21:15-kor adtam be szerdán.
A leszívás reggelén, pénteken, nagyon izgultam, már 7-re odamentünk, ekkor még nem tudtam, hogy az injekció beadásának időpontja szerint történnek a leszívások. 7-en voltunk és én csak a 6. voltam. Azt hittem, hogy soha nem kerülök sorra. Éhes voltam, de még injább szomjas, mivel előző este 6 óta nem lehetett inni. 11 óra elmúlt mire sorra kerültem. Még szabad ágy sem volt amikor behívtak. Bekötötték az infúziót és leültettek egy székre. Majd jött az aneszteziológus, elküldött pisilni és a saját lábamon mentem be a műtőbe. Felfeküdtem az ágyra és kb. 1 perc múlva már aludtam.
A szobában ébredtem és az aneszteziológus jött és közölte 3 db petesejt lett. Először fel sem fogtam, pedig olyan sok volt. Még kb. 1 órát pihentem még a többi lánnyal, majd felöltözhettem és még be kellett menni a dokihoz. Crione gélt kaptam progeszteron pótlásnak. Hazafelé aludtam és még otthon is. Véreztem és a hasam is görcsölt.
Még napogik elég szarul voltam, hol a hasam fájt, hol a gyomrom, hol mindkettő. Másnap telefonáltunk, hogy megtermékenyültek-e a petesejtek. 3-ból kettő megtermékenyült, de csak egy osztódott. Legközelebb hétfőn reggel kellett telefonálni, hogy mehetünk-e. Az az egy darab megmaradt,  ugyan csak 6 sejtes volt, de hétfőn visszakaptam.
A műtőben történt ez a beavatkozás is, kb 5 perc az egész. Utána 1 órát még pihiztünk. Irány haza, 2 hét szabadság. Embriótranszfer után 10 nappal elkeztem barnázni. 11 nap mentem tesztelni, karácsony előtt 2 nappal. NEGATÍV. Fagyibabánk nem volt, szóval legözelebb 3 hónap múlva lehet próbálkozni. Elég szar karácsonyunk volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése