2013. május 28., kedd

Még 2 éjszaka

... a tesztig.
Az előző két lombik alkalmával megjött mire vissza kellett menni az intézebe és tesztre került a sor.
Mind a két alkalommal 3 napos embriókat kaptam vissza. Akkor ET+9-10 nap elkezdtem barnázni és ET+11 nap meg is jött. Na most járunk ott, hogy elkezdek barnázni. Ma ez be is következett. :(((( A hasam is egész nap görcsölt, olyan mensi szerű, nyílal hátra a farokcsont felé, ez nálam nagyon tipikus.
Aki használt már Crinone hüvelygélt progeszteron pótlásra az tudja, hogy nem szívódik fel rendesen, így néhány naponta ki szoktam öblíteni a hüvelyemből. Ma reggel láttam pici világosbarna elszíneződést (tudom a papírjába le van írva, hogy ez normális, de eddig is mindíg így kezdődött). Amikor már jobban barnázik az ember, marha gusztustalan tud lenni a Crinone, amikor meg megjön, hát ezt nem is részletezem tovább. Nagyon utálom ezt a gélt.
Azért még nem adtam fel. De nem is bírom tovább, így holnap első vizeletből csinálok egy tesztet.
Bízva bízok a két csíkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése