2013. május 3., péntek

3. lombik - indul a suprafact

Keddtől ment a suprafact, ami 15. ciklusnap volt, szóval elkeseredtem a hosszú ciklusaim miatt megint meddig kell adni a szurikat.
De szerencsére kegyes volt a sors következő héten hétfőn megjött, így kedden már vissza is mentem mert szerda meg máj. 1. volt. Bár utóbb kiderült akkor is dolgoztak.
Máj. 15-én van egy fontos tárgyalásom, így kértem a dokit, hogy úgy indítsuk el a stimulációt, hogy ne akkora essen a leszívás, így csak vasárnap (máj. 5) fogom elkezdeni a stimuláló szurikat, addig megy a suprafact, de már csak 0,25 ml.
Úgy számoltuk (nálam azért már lehet tervezni), hogy 17-ém lesz a leszívás. A stimulációt pedig úgy indította, hogy blasztociszta beültetést akar, szóval 5 napos embriókat szeretne visszaültetni. A doki is mondta és utána is olvastam, hogy elég kicsi az esély, hogy elmennek 5 napig, de ekkor duplájára nő a teherbeesési arány.
Vállajuk a kockázatot, hogy egy sem éri meg az 5 napot, szóval akkor nincs se beültetés, se fagyasztás.
Na de erről ne is beszéljünk, hiszen igen is túlélő harcosokat nevelek ebben a hónapban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése