2013. május 23., csütörtök

Egy héttel a punkció után avagy egy hét a tesztig

Egy hét telt el a punkció óta....de ma van a transzfer utáni első nap. Nem gondoltam volna, hogy az embriók 6 napig túlélik egy petricsészében........ de igen :))). Nagyon boldog vagyok.
Már jól érzem magam, a hasam csak a pisilésekkor fáj még egy kicsit. A doki szerint tegnap meg is kellett történnie a beágyazódásnak, így vagy ott vannak (optimista énem) vagy már nem is lesznek (pesszimista énem). Egyenlőre nem érzek semmit, de tudom nem is kell.
Tegnap este a férjem igen vicces kedvében volt és amikor haza ért akkor úgy köszönt, hogy "sziasztok", pedig egyedül voltam otthon. Először nem is értettem, de mikor nagyon mosolygott rájöttem, hogy kinek is szól a többesszám :)).
Ma reggel a férjem egy kicsit később indult dolgozni, így volt időm egy kicsit  odabújni hozzá reggel, ő meg kapásból megsimogatta a hasamat és kérdezte jól vagyunk-e. Még együtt is reggeliztünk, hétköznap ilyen nem is tudom mikor volt utóljára.
Tévézgetek, pihenek, iszom a sok folyadékot (hú de nagyon oda kell rá figyelni, mindíg elfeltek inni).  A TV-ről még annyit, hogy semmi nincs ebben a dobozban, de még is Csapdába csalva, Veled is megtörténhet, Gyanú árnyékában, Családi titkok...... reality sorozatok és persze mindegyikben csak arról van szó, hogy: megcsal, elhagy, gyerekkel nem foglakozik, teherbe esek de nem akarja, szülés utáni depresszió, neveletlen tinédzser..... nem is sorolom tovább. Alig lehet valami normális műsort találni. Viszont felfedeztem a Bawatch c. sorozatot, azt nagyon szerettem.
Pedig lenne ám más dolgom is mint a tévézés, két dolgozatot kellene kijavítanom, de nincs kedvem. Majd talán holnap nekilátok.
Nem jó ha egész nap csak fekszem, így délután csinálok egy kis vacsit, mire a férjem hazaér.
Úgy döntöttem innen a bejegyzések címe a tesztig még hátralévő napok száma lesz, így egy kicsit biztatom magom és így fogok visszaszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése