2013. május 21., kedd

Örökkévalóság

Kicsit eltüntem, mert a gépen kapott egy szép kis vírust és a rendszergazdánk ma vittem el, hogy kezdjen vele valamit, sikerült.
Viszonylag jól voltam a hétvégén és vagyok most is. A hasam fájdogál még egy kicsit, főleg ha sokat ülök.
Az elmúlt 5 nap maga volt az örökkévalóság. Nem voltam igazán ideges, de elég sokat gondoltam a mi kis babócáinkra, valyon hogy vannak. Tegnap hívtam a biológust, a vasárnapi azaz 3 napos állapotot sorolta, 7 db osztódott, 4 db 8 sejtes, 1 db 6 sejtes, 1 db 5 sejtes és 1 db 4 sejtes. Nem veszik ki őket minden nap megnézni, mert az nem tesz jót nekik.
Ma reggel újra telefonáltam, a biológusnak nem voltak jó hírei. 3 db embrió maradt, de egyik sem érte el a blasztociszta állapotot, így ma a beültetés elmaradt. Még várunk holnapig, ha osztódnak akkor holnap lesz a beültetés, ha nem akkor sajnos nem lesz beültetés. Elég reménytelennek látom a helyzetet. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése