2013. május 2., csütörtök

1. inszem

A HSG eredménnyel visszamentünk Tapolcára, ahol a doki az inszem mellett döntött. Újra Closty, hú de utálom, elég sok mellékhatását éreztem, hőhullámok, fejfájás ..... Jártam peteérés figyelésre szerencsére azon az oldalon volt a tüsző, amelyik biztosan átjárható volt. Egy db szép nagy tüsző lett, tüszőrepesztőnek Gonapeptylt kapatam. Két nappal később inszem. Reggel 8-ra mentünk, a férjem leadta az anyagot, majd közölték, hogy 11 körül lesz a beavatkozás addig elmehetünk. Sétáltunk, reggeliztünk, visszamentünk 11-re de dél is elmúlt mire bekerültem. A doki megállapította, hogy a tüsző megrepedt és minden rendben.  Megkérdezték még egyszer a nevem és már hozták is a férjem előkészített spermáját. A katéter amit felhelyezett, csak kicsit volt kellemetlen. Innen a beavatkozás kb 2 perc volt. Még egy percet feküdtem és már fel is öltözhettem. Progeszteron pótlásnak Utrogestant kaptam. 12 nap múlva teszt. NEGATÍV.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése