2015. augusztus 6., csütörtök

Vérvételek sora

Első vérvétel ET+11 nap. A vérvétel katasztrófa volt, a magánlaborba szó szerint tűpárnát csinált belőlem a két asszisztensnő.

Eredmény: 43 UI/l

Kevés.... gondoltam így két nappal később újabb vérvételt terveztem.


Tanulva az előző esetből, most már én vittem a vért (háziorvos melletti asszisztensnő levette), még egyszer nem akartam, hogy összeszurkáljanak. Aznap reggel csináltam tesztet: pozitív lett, hát persze, az előző napi vérvétel alapján ezt már szépen mutatja a teszt.

Eredmény: 51 UI/l

Szomorúság fogott el......., már megint nem sikerült.......

Másnap reggel kellett megcsinálni a Kaális tesztet, persze pozitív lett, de én már tudtam, hogy nem emelkedik rendesen a HCG. De hát gondoltam  hívom a Kaálit, hogy mi legyen a teszt pozitív, de a Hcg szint nem emelkedik.A választ az volt másnap menjek be vérvételre, persze a saját orvosom nem dolgozik, de majd mással beszélek.


Másnap Kaáli. Vérvétel, majd közölték, hogy mehetek haza majd Balla doktor fog hívni az eredménnyel és az instrukciókkal.

Egész nap a telefonomat sasoltam........délután már azon izgultam engem már régen elfelejtettek.....már azt kerestem meddig vannak nyitva, hogy előtte odatelefonálok..... (hihetetlen hogy a neten sehol sem találtam a nyitva tartásukat....) és  egyszer csak csörgött a telefon a bolt közepén álltam egy kosárra.....

Balla doktor volt: Gratulálok, Ön terhes! Hcg szint: 125 UI/l és a progeszteron is rendben. Lefehéredtem...... végighallgattam, bár nehezen tudtam koncentrálni mit is kérdez és még válaszolni is rá. Letettem a telefont, a férjem rémült arccal állt mellett. Mosolyogva közöltem vele a jó hírt majd elkezdtek potyogni a könnyeim. Ott öleltük egymást a bolt közepén....

Nem tudom, hogy mennyire örülhetek 5 napos embriók esetében ET+15 nap 125-ös hcg szintnek, eddig bárkinél néztem ilyenkor már javában többszöröse volt.......
Nem baj .... majd kiderül......minden esetre eddig még soha nem jutottunk el.

Persze nem bírtam magammal és még egy vérvételre elmenetem néhány nappal később, akkor már 951 UI/l volt a Hcg.
Emelkedik......bizakodunk......izgulunk....remélünk......és persze várakozunk az UH-ig, mivel az intézet nyáron zárva tart így a saját magándokimhoz megyek.

19 megjegyzés:

  1. Már annyira vártam, hogy megírd az előző bejegyzés végét, egy új kicsi élet elindulását! Remélem, most már minden rendben lesz! Csodálom a kitartásod, és erőt ad nekünk is, hogy nekivágjunk a 4. lombikba, hiszen Nálatok is sokadszorra jött a csoda! Minden jót Nektek és csodás babavárást!

    VálaszTörlés
  2. Jaaj, Istenem, de szorítok Nektek :) ezek mindenképpen jó hírek, mit jók? óriásiak!!! :) minden rendben kell legyen!

    VálaszTörlés
  3. Hipphipphurrá, ez óriási! (én el sem mentem hcg-re, nem akartam idegeskedést, de tudom, hogy az ikrek közül a kisfiam csak kb 2-3 nappal a tesztelés előtt ágyazódott be, és a mai napig is látszódik, hogy ő a nővére mögött van pár nappal:) - szóval későbbi beágyazódás igenis létezik, ki tudja, nálad is lehet ez volt, és az első vv még ezért mutatott kisebb értéket) Úgy örülök Nektek, csodás babavárást!!!! ♡

    VálaszTörlés
  4. Bíztam benne, hogy majd csak akkor térsz vissza, ha babás leszel :) Nagyon remélem, hogy egy gyönyörű dobogó szívecskével folytatódik a történet ;) Izgatottan várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  5. Ígérem, holnap jön a folytatás.....

    VálaszTörlés
  6. :-D végre!!!! Remélem csak jó hírekkel térsz vissza holnap is.

    VálaszTörlés
  7. :-D végre!!!! Remélem csak jó hírekkel térsz vissza holnap is.

    VálaszTörlés
  8. Végre, végre, végre :) egy jó hír! mostanában sok rosszat olvastam. tudom, hülye vagyok...vagy fakír. és ettől teljesen elbizonytalanodtam, na de végre :))))))

    VálaszTörlés
  9. De jó hírek!! Gratulálok! Végre kaptam reményt, hogy mégis sikerülhet egyszer és bele kellene vágni a 8. lombikba. Nagyon drukkolok nektek!! Ha esetleg van valami amit máshogy csináltál előtte és gondolod, hogy az okozhatott sikert, légyszi írd le. :) Úgy örülök nektek!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Ó, de jó, reméltem, hogy így folytatódik a tegnap elkezdett történet!!! :))) Drukkolok nagyon Nektek!!!

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos hír! Gratulálok és nagyon izgulok hogyan alakul tovább! De jó hogy folytattátok a lombikokat...

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, ígérem leírom azt is mi volt most másképp.

    VálaszTörlés