2015. augusztus 7., péntek

KÖNNYEK

1. UH:
Méhen belül egy db 4 mm-es petezsák. Hasüregben még mindig sok folyadék.
Akkor most "lapítunk", ahogy a doki mondta.


Két héttel később 2. UH:
Az UH előtt annyira izgultam, hogy szerintem már attól is hányingerem volt.

De amikor az uh fej becuppant és láttam a nagy pacát a képernyőn és a doki elmosolyodott tudtam, hogy minden rendben.

Az embrió mérete: 7 mm, terhesség kora: 6 hét 5 nap (picit kevesebb mint a beültetés alapján, de szerintem néhány napig kóválygott az embrió mivel a hcg szint is elég későn kezdett el emelkedni.)

És........DOBOG!!!!!!!!!!!!!

A KÖNNYEK örömkönnyek voltak az én és a férjem szemében is.

Visszatérve a jelenbe ma ezek alapján a terhesség kora 7 hét 1 nap.


Következő bekukkantás a "produkció tervezőjénél és kivitelezőjénél" a Kaáliban lesz jövő hét pénteken.

Kicsit tanácstalan vagyok, hogy a dokinak kell-e, szoktak-e valamit vinni? Soha nem kellett még ezen gondolkodnom :)).









13 megjegyzés:

  1. IGEEEEN, ez az, juhúúúú!!!! Gratulálok és vigyázz nagyon magatokra!!! No és persze várom a folytatást... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nelli, jövő hét pénteken folytatás....

      Törlés
  2. Hát ez fantasztikus :)))))))
    (Hanna, melyik Kaáliba is jártok)?

    VálaszTörlés
  3. Tudsz te izgatni bennünket :))) mikor olvastam a címet, már akkor majdnem elsirtam magam, hogy jaj, na neee, csak rossz ne történjen!!
    De nagyon örülök és gratulálok :)

    VálaszTörlés
  4. Mosolygok rendületlenül :)))))

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos hírek! <3 Az én Balázsom 6 hét 5 naposan 8 mm-es volt, szóval minden a legnagyobb rendben lesz ;)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Lányok, végtelen boldogságot érzek.

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok így ismeretlenül is! :-)
    Zs

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! Nagyon jó hírek :)

    VálaszTörlés
  9. De jóóó!!! Nagyon örülök nektek!!! :))) Gratulálok! A könnyek cím engem is megijesztett elsőre.

    VálaszTörlés