2015. augusztus 14., péntek

Kaáli UH és búcsú kedvenc dotorunktól

A kedvenc doktorunk édes, kedves volt, mint mindig.

CRL: 17 mm. Tehát a 9. hétbe léptem. Tökéletes életjelenségek :).

Elbúcsúztunk..... kérte, hogy 4 -6 hetenként sms-ben jelentkezzek.

A búcsú tőlem úgy szólt, hogy 3 év múlva találkozunk a "kistesó projekt" kedvéért.


Még javasolta a kombinált tesztet az Istenhegyi Géndiagnosztikán (persze a mások által már oly sokszor emlegetett Hajdú doktornőhöz irányított bennünket).


Szóval a baba szuperül van, én viszont nem. Szörnyű egész napos rosszullét gyötör. Gyenge vagyok, olyan szinten hányingerem van, hogy a vízszintes állapotot nem igazán tudom elhagyni. Hányni viszont nem hánytam (néha azt kívánom bárcsak tudnék hányni, akkor lehet hogy utána jobb lenne....). Ha nem eszek azért vagyok rosszul, ha eszek azért....szóval most nem tudok önfeledten mosolyogni, de mérhetetlenül boldog vagyok.

Szeptember 1-én újabb UH, saját dokimnál.











10 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, és gratulálok Nektek :))) sajnos a rosszullét elkísér egy darabig, de nálam pl. a 2. trimeszterben mindig megszűnt. A citromos víz és a gyömbéres keksz segítettek. ;) Szép és problémamentes babavárást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Igen nekem is olyan volt mintha egy erős influenzám lenne csak láz nélkül. A 13-ik héten javulni kezdett, és mire a magzatmozgást éreztem teljesen elmúlt ez a rosszullét. Persze jött más dolog de ez nem törvényszerű.
    Nyugtasson hogy úgy mondják aki rosszul van az első trimeszterben annak egészséges a babája.
    Otthon vagy, nem dolgozol?

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, Hanna, nagyon örülök nektek, nagyon megerdemlitek <3
    Biztosan hamarosan javul majd a rosszul let, addig kitartást!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. De jó, alig vártam a jó híreket! Csak így tovább, a rosszulléteken meg csak túl leszel! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a jókívánságokat és a tippeket. Jelenleg itthon vagyok még 2 hétig szabadságon, de utána muszáj visszatérnem, de csak 4 órában fogok dolgozni. Ha minden kötél szakad akkor táppénz lesz belőle, a doki adott hozzá ajánlást a háziorvosnak, így probléma nélkül kiírnak.

    VálaszTörlés
  8. Úgy örülök Neked! ♡ Remélhetőleg csak max pár hét ez a rosszullét.

    VálaszTörlés
  9. Micsoda hír ;) nagyon örülök Hanna :)

    VálaszTörlés