2015. augusztus 5., szerda

8. lombik története

A stimuláció ultra short protokol volt, elég lórúgás Gonal-F-fel.
A tüszők szép számmal voltak a 8. napon, megfelelő méretűek 3-4 db mindkét oldalon, néhány apróbb.
Leszívás 12. nap volt, 11 db petesejt lett (nem részletezem mert már párszor leírtam, most is ugyan úgy ment minden, mindneki kedves volt) . 11 db petesejt már volt egyszer és abból akkor maradt is kettő, szurkoltam, hogy most is így legyen. 9 termékenyült meg és szépen fejlődtek, így a biológus és a doki az 5. napos beültetést javasolták. Nem mondom, hogy nem féltem, hogy úgy járunk mint már oly sokszor, hogy 5. napra egy sem marad.....
Majd el ájultam amikor beültetés napján közölték, hogy fagyasztásra alkalmas embriók is vannak. 6!!! db maradt az 5. napra, ebből kettőt kaptam vissza és a maradék 4 db 2-2 db-os "csomagolásban" ment a fagyiba.
Nem voltam túl jól a leszívás után sem, de a beültetés után jelentősen felerősödtek a hiperstimulációs tünetek. A beültetés után egy héttel már akkora hasam volt mintha az egész dinnyét egyben nyeltem volna le, nagyon feszített, így felhívtam a saját nőgyógyászomat, hogy mi legyen. Pont benn volt a kórházba így oda hívott be. UH-t csinált, megállapította, hogy sok folyadék van a hasüregben, határeset, hogy befektet-e. Végül is úgy döntött, hogy eleged, ha megígérem, hogy sokat iszok, rengeteg fehérjét eszek. De amint ettől rosszabb azonnal kórház.
Persze hozzátette, hogy ez lehet jó jel, lehet mögötte terhesség, de akkor akár rosszabb is lehet.
A következő napokban rosszabbul nem lettem úgy stagnálni látszott az állapotom. Amikor kicsit jobban lettem mindig megijedtem. Egy rosszullét amit nagyon akartam, még a kórházba is mosolyogva vonultam volna be.

Adtam a fél ovitrelle-t kétnaponta így esélytelen volt a a tesztelés korán. Az előző lombiknál 5 nappal az utolsó ovitrelle után mentem vérvételre és akkor már 10 alatti volt a hcg szint. Most is ez volt a terv, ez ET+11 napot jelentett (de ugye ne felejtsük el, hogy 5. napos beültetés volt).


11 megjegyzés: