2015. augusztus 31., hétfő

Kontroll a kórházban

2 hetes kontrollra kellett visszamennem missed ab. után. Vérzés csak minimális volt a műtét után barnás pecsételés még így két héttel később is megvan.

Egy órája ültem a váróban különböző hovatartozású emberek között és egyszer csak a "terhes gondozás" feliratú ajtón kijött egy páciens és a nevemet mondta és már ment is tovább. Odaléptem az ajtóhoz elolvastam még egyszer a feliratot és utánakérdeztem, hogy biztos hogy az én nevemet mondta, és igen, néztem furán, de bementem. Az a fiatal doktornő volt aki a vetélés éjszakáján ügyeletes volt, és mindenre emlékezett, így legalább nem kellett még egyszer előadni az ügyeimet. Csinált egy hasi uh-t és megállapította, hogy nincs a méhüregben visszamaradt szövetdarab. A petefészkek még mindig kutyául néznek ki, óriásiak és tele vannak cisztával. Hogy ezek mikor fognak normalizálódni? Lehet hogy már soha?
Ha ezek után esetleg belázasodnék vagy véreznék még akkor menjek vissza. Természetesen minden jót kívánt és még a további lehetőségeinkről és a pesti intézetről is érdeklődött. Jól esett......

Következő kontroll a következő menstruáció után esedékes.

Az eddigi magándokim nyugdíjba ment így nem praktizál a kórházban. Eddig szuper volt, bementem a kórházba és hívtam, hogy itt vagyok és már mondta is hol találkozzunk. 10 percnél többet soha nem vártam rá, mindig mindent elrendezett. Na jó nem kevés pénzt hagytam nála az elmúlt 10 éveben. De meg voltam vele elégedve. Tapasztalt, intelligens, aki a meddőségi témában is maximálisan otthon volt. Bár róla is vannak jó és rossz vélemények.

Ez az egész eset ösztönzött most arra hogy orvost váltsak. Azaz pontosabban az a helyzet, hogy a kórházban olyan egyedül voltam mint a kisujjam. Rájöttem, hogy hátszél nélkül nagyon nehéz. Sokkal gördülékenyebben mennek az ügyek, ha az ember magánorvosa ott van a kórházban.

Sajnálom a dokim, aki egyébként magánban praktizál tovább, de döntöttem, keresek mást.

Volt időm nézelődni az elmúlt alkalmakkor a kórházban, annyi doki van ezen az osztályon, hogy azon az egy nap amikor benn voltam csak 9-cel találkoztam közvetlenül (éjszakai ügyeletes, 1. reggeli UH, reggeli kontroll UH, aki kimondta az áment és a mészájtágítót felhelyezte, aki az osztályos volt amikor felvettek az osztályra, ketten műtöttek és aki a váltás volt az osztályon és haza engedett, ja és a zárójelentésemen még egy újabb név volt) és a táblákon, a hirdetett magánrendeléseken még legalább ennyi nevet találtam. Szóval van miből választani. De hogy mi alapján az egyenlőre még nem tudom.
Persze fontos lenne hogy majd nála szülhessek, de ez egyenlőre még az álom kategória, így nem feltétlenül ez az elsődleges most. A főorvos asszony szimpatikus és ráadásul genetikus is.  A publikációt megnézve foglakozott az ICSI utáni genetikai ügyekkel, szóval nem idegen neki ez a téma. Van néhány férfi doki is aki mellett voksolnék. Egy kicsit utána járok és a következő kontroll vizsgálatra már az új dokihoz jelentkezek be.


Krizsával is sikerült beszélnem, visszahívott. 3 ciklus...., ennyit kell várni a fagyasztott beültetésig. Ennyi év után tudom, hogy ez nem sok már, de most igen is soknak érzem......
Ha nem jön meg csak úgy mint a múltkori lombik után, akkor ebben az évben már nem lesz belőle semmi.

Várunk......


7 megjegyzés:

  1. Kívánom a
    "mielőbböt"! :( nekem missed ab után ha jól emlékszem 35 nap volt.

    VálaszTörlés
  2. Figyelj! A barátnőmmel u.e volt. A sokadik-sokadik után vetélés, majd fagyis beültetés és ikerfiú babák :):) Duplán visszakapta az élettől :) Tekints úgy vissza erre a tapasztalatra, hogy igen, bebizonyosodott, hogy képes vagy teherbe esni és nemsokára ott lesz a manócska is:) Kitartást! Krizsa meg fogja oldani biztosan!!!

    VálaszTörlés
  3. Na, én még kontrollon sem voltam, remélem hamarosan tud fogadni a dokim..Nekem 23 napra jött meg, már túl is vagyok rajta. Továbbra is azt mondom, h spontánkodjatok a kövi mensi után, mert ilyenkor sokkal termékenyebbek vagyunk. Én már egy héttel a missed ab után elkezdtem inni a Mastodynon cseppeket( a nőgyógyászom engedélyével), lehet emiatt jött meg ilyen gyorsan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi, a "spontánkodás" azt hiszem jól fog esni ennyi tilalom után :)

      Törlés
    2. Meg ne tudd mennyire, én nem ismertem magamra. A férjem már menekült előlem :)

      Törlés