2015. január 4., vasárnap

Kezdődik...

Kicsit megkésve de boldog új évet kívánok mindenkinek.

Elkezdődött... az év is, a 7. lombik is.......már nagyon vártam. 

A fogamzásgátló abbahagyása után azt hittem megőrölök. Amikor szedtem is sokat fájt a fejem és a férjem állítása szerint is kezdtem "idegbeteg" lenni, de amikor abbahagytam, hát még szörnyűbb lett. Örökös fejfájás, hasfájás, gyomorfájás, hőhullámok.....gondoltam, ha megjön (az utolsó gyógyszer bevétele után 4 nappal) jobb lesz, hát nem lett. DE tegnap beadtam az első stimus szurit este és láss csodát, végre ma reggel nem fejfájásra ébredtem. 

Pénteken UH. Meglátjuk, hogyan növesztem a tüszőcskéket.





20 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet, és sok szerencsét ehhez a lombikhoz. Annyira gáz ez a fogamzásgátló, engem a suprefact tett mindig taccsra és vártam az ösztrogént nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Suprefact nem volt ennyire gáz, ez most szó szerint szörnyű volt. De az ösztrogén megtette hatását :).

      Törlés
  2. A kevesebb ösztrogén tartalmú fog.gátló mellett nekem is sokat fájt a fejem :/ A stimus szuri pedig rögtön orvosolta ezt mindig. A héten váltok én is fog.gátlóról stimura, mutasd az első 2015-ös követendő utat :) BUÉK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OK, együtt megyünk, nem hagylak el, csak néhány nap előnyöm van :)).

      Törlés
  3. Boldog, babás új évet kívánok Neked! Hajrá, drukkolok nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Tény, hogy nem ez a legszebb része a lombiknak, de a lényeg, hogy elkezdted, hátha nem lesz több mellékhatás sem, drukkolok nagyon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pinkman, még azért a stimus szerek sem semmik, de remélem nem lesz rosszabb mint eddig, akkor féllábon is kibírom :)).

      Törlés
  5. Szia.mi volt uh-n?en is ma vpltam.nekem hetfon lesz a leszivas.zugheni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fejlődnek megfelelően a tüszők így adagot emeltünk. Nekem jövő hét második felében lesz. Mikor voltál, lehet hogy találkoztunk?
      Drukkolok!

      Törlés
    2. Drukkolok en is Nektek!!reggel koran mar fel nyolckor ott ultem .

      Törlés
    3. Akkor nem találkozhattunk, mert én 11 -re értem oda.
      Hajrá hétfőn!!!:))

      Törlés
  6. Nekem is sokat fáj a fejem mostanában az időjárás miatt. Drukkolok, hogy sikerüljön! Hajrá minőség, ne foglalkozz a mennyiséggel!!! Ne aggódj, ebben az évben mindketten babásak leszünk ;)

    VálaszTörlés