2015. január 27., kedd

Bugyinézegetős

Ma vagyok ET+8, egyébként 12. DPO-n. Most jutottunk a legtovább ...... függetlenül attól mi is lesz a vége, de ilyen még nem volt, hogy ilyenkor ne legyen barna pecsételés (akár volt beültetés akár nem, akár kaptam progi injekciót, akár nem).

Sokat iszok, így sokat járok pisilni és görcsösen nézegetem a tisztasági betétet, hogy ugye nem....., és nem....huhhh megyek tovább....

A hasam viszont egyre jobban érzem, görcsölget.... ez a "jajmindjártmegjön" érzés, de ezt egyenlőre nem tekintem rossznak.

Azt hiszem nem fogom kibírni hétfőig..... pénteken elmegyek vérvételre......ha addig nem jön meg.

Az Egyetlenke egyelőre velem van :))

17 megjegyzés:

  1. Juj, de izgalmas :) eddig is az volt, de most meginkabb :D nagyon szorítok...! ++++++

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szorítok Egyetlenkének és persze Neked!!! ++++++++++ Minden rendben lesz, nem lehet másképp!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szorítok Egyetlenkének és persze Neked!!! ++++++++++ Minden rendben lesz, nem lehet másképp!!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is. Nalam is pont igy volt. Nagyon szoritok!!!!

    VálaszTörlés
  5. Egyetlenke Veled is marad még 8 és fél hónapig ;)

    VálaszTörlés
  6. Tökéletes tünetek :) szorítok továbbra is Egyetlenkének!

    VálaszTörlés
  7. Hajrá Egyetlenke!!! Kapaszkodj! :) +++

    VálaszTörlés
  8. Hajrá Egyetlenke és az Ő egyetlen Anyukája.. :)

    VálaszTörlés
  9. juj de izgi, mindjárt péntek :)

    VálaszTörlés
  10. Hihetetlen úgy izgulok érted mintha rólam lenne szó!!!! Hajrá kitartást! :) Mi itt vagyunk melletted!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon izgulok én is! Gyere mielőbb a mai jó hírekkel ;)

    VálaszTörlés