2015. január 30., péntek

Synlab

Levetettem reggel a vért. Kicsit mérges vagyok, mert valószínűleg nem kapom meg ma az eredményt, persze beleszól a hóhelyzet és a laborosok hülyesége. 
A honlapjukról letölthető magán kérőlapot vittem, először úgy néztek rám, mint a véres késre (vidéki labor), hogy ezzel micsoda munka van, majd mikor levették a vért 20 percig ültem és vártam, hogy két rendszerben rögzítse az adataokat, a címemet háromszor kérdezte meg, 14 papírt kinyomtasson, aláírjam...stb. Elmondtam, hogy e-mail-ben szeretném megkapni az eredményt, majd közölték, hogy ŐK nem tudják beszkennelni, szóval meg se adjam az e-mail címem és különben is ez úgy sem lesz kész ma (a hivatalos honlapjukon közzétett dokumentációban a vállalási határidő: aznap). Jól felhúztam magam, de azt mondták telefonáljak oda mielőtt elindulok a leletért, mert ugyebár 40 km-ről kellene érte mennem a 21. században...nevetséges. A hivatalos munkaprogram után eszembe jutott, hogy legutóbb AMH szintet mérettem és mintha az e-mailben jött volna, megnéztem és tényleg. Na akkor gondoltam telefonálok egy kicsit, a zöld vonalon készséges volt az ügyintéző és Ő is furcsának találta, hogy miért nem kaphatom meg e-mailben a leletet, adott egy telefonszámot. Na ott már nem volt a hölgy ilyen készséges, mivel folyton azt hajtogatta, hogy Ő nem látja a mintát sem a rendszerben (na ekkor eldurrant az agyam, hogy reggel akkor mi történt a sok iktatás során....). Majd még hab a tortán azt is közölte, hogy az aznapi vállalás azt jelenti, a mintát aznap megelemzik, de lehet, hogy este 8-kor így én a kis vidéki laborban a délután 4-ig tartó leletkiadáskor az nem fogom megkapni. 
Szóval bosszúság... és mindezért még fizettem is. Ez a vidéki élet (és ez egy megyeszékhely)....

7 megjegyzés:

  1. Tesztet meg nem lottel el, ugye? Szerintem az mar nagyon jo jel!!!

    VálaszTörlés
  2. Azert szoritok, hogy sikeruljo a pozitiv eredmenyt a labortol megtudnod!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát persze, hogy nem csinálta tesztet, gondoltam majd a hétvégén ha jó híreket kapok.

      Törlés
  3. Remélem még ma kapsz pozitív választ!!! +++

    VálaszTörlés
  4. Hát tényleg felháborító egy fizetős szolgáltatásnál. De hátha jó hírekkel lesz kompenzálva... Nagyon szorítok.

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg fizetős hely, hogy se scan, se aznapi eredmény? Ez utóbbi nekem a fogyasztó megtévesztése kategóriája, ha a honlapjukon így szerepel! Ha nem jutsz velük zöld ágra, akár említsd meg nekik, hogy feljelented őket ezért a fogyasztóvédelemnél! Na de reméljük, ma megkapod az eredményt, szorítok!

    VálaszTörlés
  6. Na, hát ez szuper, hú, de mérges lennék én is. Azért remélem, hogy megkapod ma az eredményt. Szorítok! :)

    VálaszTörlés