2015. január 26., hétfő

Mit is várhatok?

Vasárnap még belőttem az utolsó fél Ovitrellet. Próbáltam keresgélni hogyan is ürül ki a szervezetből, de hivatalos forrást nem találtam. A tartalma 6500 NE(=IU=international unit=nemzetközi egység) alfa-koriogonadotropin  ez biztos, mert rá van írva, szóval egy félnek 3250 NE. Ebben az egységben van megadva a tesztek érzékenysége is.  Arra is próbáltam rákeresni hogy a koriogonadotropin tulajdonképpen egy glikoprotein, amely alfa és béta alegységekből áll. Szóval ami az ovitrelle-be van az alfa. Valószínűleg a terhességi tesztek ezt is azt is kimutatják mivel nagyon hasonló molekulákról van szó, így nem specifikus a vizsgálat. De a vérvétel, ott kimondottan béta-hcg-t mérnek, tehát van olyan elemzési mód amelyikkel csak azt lehet? Vagy ezek átalakulnak egymásba? A kérdések azért vetődtek fel bennem, hogy pénteken tulajdonképpen milyen eredményt is várjak. A ET (4 napos embriók) után 6 napon adtam az utolsó fél ovitrelle-t és ET+11 nap szeretnék vérvételre menni
Ha igaz az hogy kb. naponta feleződik (nem hivatalos forrás) akkor pénteken még lesz 100 NE bennem. Akkor milyen értéket is várjak pénteken a vérvételen? Vagy jobb ha el sem megyek még pénteken?

A pozitív hír, hogy nem barnázom, ilyenkor már szinte mindig volt valami kis pecsételés.


13 megjegyzés:

  1. Hát szakmailag ebben nem tudok segíteni, de: ha csináltatsz vérvételt, ET+11 napon (ami 15 DPO ugye ha jól számolom) a HCG-nek 100-nál magasabbnak kell lennie. Persze nem feltétlenül de az esetek túlnyomó részében. És ezt csak vérvételből tudod meg.
    De ha félsz hogy elszontyolodnál egy alacsony HCG-től, akkor inkább várd meg a hétfőt, mert valóban van akinek nagyon lassan indul be.
    Amúgy most tűnt fel hogy 4 napos embrió - ilyet még nem is hallottam, valahogy azt hittem hogy vagy 2 vagy 3 vagy 5 naposan teszik vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudom, hogy normál esetben 100 felett kell lenni, de hogy befolyásolja ezt az értéket az ovitrelle? Vagy nem befolyásolja, Jajj nem tudom..
      Hogy miért 4 naposan kaptam vissza én sem tudom, de akkor volt 12 sejtes.

      Törlés
  2. hűha, nem tudom én sem...lehet én is várnék a helyedben hétfőig. Most lehet, hogy azért is írom ezt, mert nekem nagyon idegtépő volt ez a sok tesztelgetés legutóbb, és arra gondoltam, hogy többet így nem fogom, mert néha tök feleslegesen izgattam magam (aztán persze majd látjuk, mi lesz később:))
    örülök, hogy nincsen csúnya barnaság:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pinkman, majd péntekig eldöntöm kibírom-e hétfőig.

      Törlés
  3. Szakmailag ezt a kiürülést én sem tudom. Egyszer nekem volt már egy 1 nappal hamarabbi tesztelésem egy régi inszemem után, egy halovány 2. csíkkal. De még aznap, utro mellett is megjött a mensim. Ebből tanulva - el is indult vmi, mégis megjött - már nem merek csak 15 dpo-n tesztelni, ami egy 4 napos lombik esetében ET+11 lehet, ami neked a péntek, ugye? Péntek teszt, hétfő vv - ezt javaslom én is. Ha én pozitívat tesztelek, nem biztos, hogy elmegyek vv-re, a csík erősségéből döntöm el.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem is pénteken esedékes a vérvétel a Kaáliban. Pontosabban péntek reggel tesztelek, az lesz az ET+14. nap. Ha pozitív, akkor megpróbálok bejutni vérvételre is. Én most kezdek igazán izgulni. Ma vagyok a mélyponton (vagyis remélem, ennél idegbajosabb már nem lehetek.) Ma adtam fel az eddig szigorúan tartott elvemet is, hogy nem olvasok el egyetlen lombikos blogot, fórumot se. Hát most itt lógok dél óta, és örülök, hogy idetaláltam. Kicsit izgulhatok másért is, nem csak magamért. Drukkolok, hogy gyorsan teljen el ez a hét, és sikerüljön, amire annyira vágysz!

    Én egyelőre nem tervezek korábban tesztelni, sőt nem tudom, hogy fogom összegyűjteni a bátorságot, hogy valaha is teszteljek. Végül is már eldőlt, terhes vagyok-e, a beágyazódás ha eddig nem történt meg, nem is fog. De egy esetlegesen negatív teszttel szembenézni nem érzem elég erősnek magam. Persze amilyen fogamzási elmebaj van rajtam, bármi előfordulhat. A Kaális tesztet azért a kocsiban tartom, hogy ha mégis rám törne az idő előtti tesztelhetnék, legyen egy kis időm észhez térni, amíg felöltözök és kicammogok a kocsihoz meg vissza.

    Kitartás!

    Abi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Abi, akkor együtt szenvedjük végig ezt a hetet, drukkolok én is neked. :)

      Törlés
    2. Köszönöm. Eltelt ez a nap is. Délután annyira motoszkált bennem a kisördög, hogy vettem két tesztet a gyógyszertárban. Mert csak az egy szem Kaáliban kapott volt itthon, és mi van, ha az pont hibás, vagy beleejtem a wc-be vagy tudomisén. Legyen tartalék. Kint vannak a kesztyűtartóban. Remélem, nem tudnak megfagyni és ezért károsodni, ennek még utána olvasok, mielőtt lefekszem. Életemben nem gondoltam, hogy ennyire lehet izgulni valamiért.

      Törlés
    3. Kitartás már csak néhány nap. Izgulni azt lehet és még csak ezután jön a java (van e szívhang, genetika, szülés....óvoda, iskola.....) na de ne szaladjunk ennyire előre.

      Törlés
  5. Anno en is egy hetfoi napon kaptam vissza a penteken leszivott sejtecsket..hmmm szombaton a teszteles elott meg egesz nap egy nagy unneosegen dolgoztam szervesztem stresszeltem magam egesz nap :) azt hiszem ha jol emlekszem penteken tedszteltem de en nem hittem ill. nem gondoltam h az mar pozitiv volt..mert akkor lattam eloszor ket csinosat. De nagyon nagyon halvany volt. Igy hetfon 14 napra
    beulti utan. Mielott vervetelre indultam picit talan erosebb volt a csik..en elotte nagyon nem tesztelnek..nekem akkor mar tele volt a hocipom.Mert mar annyi negativ tesztet lattam..s pont emiatt is mar olyan nsgyon lazan alltam a dologhoz.........es lam lam :)))))
    Nagyon nagyon szoritok.
    Vegig azt mondogattam magamban: ha o eros akkor megmarad!!! :) es o tenyleg nagyon eros akaratos csodababa!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Isola, hamarabb én sem fogok teszteli már nekem is elegem van a sok negatív tesztből.

      Törlés
  6. Bocsanat a hibakert. Telcsirol irok es nagyon bena vagyok..

    VálaszTörlés