2014. december 17., szerda

Januárban lombik

Tegnap voltunk kedvenc dokkerünknél a következő konzultáción. A fogamzásgátlót már 6 napja szedtem, volt UH, minden rendben. Január végén elutazik egy továbbképzésre, ezért az volt a kérdés, hogy előtte vagy utána csináljuk a következő lombikot. A munkahelyem szempontjából nekem jobb a január, ezért úgy döntöttünk, hogy még előtte megoldjuk. Így az antagonista protokoll szerint még 12 napig szedem a fogamzásgátlót (minimum 18 napig kell szedni). Majd rá 5 napra indul a stimu (az van a papíron, hogy a fogamzásgátló abbahagyása után 2-7 nappal jelentkezik a menstruáció, de ez a kezelés szempontjából nem lényeges). Így egy kicsit nem értem most ezt a protokollt, hogyan lehet az, hogy még meg sem jön de már indul a stimuláció?
Ami jó hír hogy nem lesz suprefact. A stimuláló szuri Menopur  2 ampulla, ezen kívül Klion-D, Aspirin protect és Prednisolon. Na ezek közül egyiket sem kaptam még. Ja és megy még 0,2 Fraxiparin is (ez is érdekes lesz, mert 0,4 kiszerelésem van, előretöltött fecskendőben, ami kb. az egész fél milliliter). Az első UH jan. 9. Leszívás a rákövetkező héten. Most egy kicsit begyorsultak az események :). Azt mondta a sárgatest támogatást majd megbeszéljük.
A doki nyugodt, vidám, viccelődő volt mind mindig, imádom :)). Az utolsó reményem benne van, ja meg persze magamban.
Ami nagy meglepetés volt, hogy szólt az asszisztensnőknek, hogy adjanak fecskendőt, injekciós tűt. Nem is értettem, ilyen velem még soha nem fordult elő, az előző intézetben csak a figyelmünket hívták fel, hogy el ne felejtsünk venni a gyógyszertárban, vagy ha elfelejtettem mondani a gyógyszertáros hölgy már rutinosan visszakérdezett, hogy hányat kérek. És ez szuper vékony tű, úgy örülök ezzel öröm lesz "dolgozni" :).

Most pedig még néhány nap hajrá az ünnepekig, még egy kis vásárlás, csomagolás és utána 2 hét pihi otthon :).
Az én kívánságom az hogy jövőre már hármasban ünnepeljük ezt az ünnepet, vagy így ... vagy úgy ....

Mindenkinek áldott, békés karácsonyt és boldog új évet kívánok!





11 megjegyzés:

  1. Úgy legyen, hármasban ünnepeljétek a 2015-ös Karácsonyt!
    Nekem is mikor fogamzásgátlós és nem suprefactos volt a protokollom később jött meg minthogy elkezdtem a stimut, igaz csak 1 nappal. Mondjuk szinte nem is menstruáltam.
    De én féltem attól hogy nehogy a stimu felénél döntsön úgy hogy megjön.

    VálaszTörlés
  2. Nagyo Boldog Karácsonyt kívánok Nektek! :) Pikk-pakk itt a január! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Karácsonyt. :-) Antagonistánál nincs suprefact, se más tüszőrepedést gátló szer a stimu alatt. A mensi meg azért nem számít mer az valójában csak megvonásos vérzés,nem menstruáció. Minden jó lesz, meglátod!! A 2 ampulla nem túl sok és szerintem ez jó hír! Én a dupláját kaptam! Nagyon szorítok. :-) Jó készülődést!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is antagonista volt, gyakorlatilag pont ugyanez:) mondjuk én kaptam Cetrotide-t, tüszőrepedést gátlót, de nekem is csak a 2. vagy 3. uh után mondta a doki, hogy lesz, meg is lepett. A mensi tényleg lényegtelen, hogy jön meg. A Fraxiparinnak meg csak a felét be kell nyomni, másik felét másnapra elteszed. Nekem is pont így van mindig a Clexanennal, szóval minden tök hasonló:) Ja, és tényleg nagyon frankók azok a tűk, amit a Menopurhoz adnak, én azzal meg sem éreztem, amikor beadtuk. Sok sikert Neked, Hanna, drukkolok!:) és Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  5. Januárban mi úgyszintén kezdünk kedvenc dokkerünknél :) Hajrá Neked is 2015-ben! Addig is nagyon boldog Karácsonyt, jó készülődést! ☆☆☆

    VálaszTörlés
  6. Nagyon drukkolok. :)
    Tavaly nekem is ez volt a kívánságom..és tessék...a fiam itt focizik a pocakban.. :D

    VálaszTörlés
  7. Hajra! Kerjel Prolutex progi injekciot, lehet hasba adni, nem izmos es nagyon jok a tapasztalatok vele. Nyar ota van forgalomban.

    VálaszTörlés
  8. Pinkman már előttem leírta a Fraxit/ugyanez a helyzet a Clexane-nal is/. Szorítok!

    VálaszTörlés
  9. A progi injekciót nagyon szeretném, így biztosan kérni fogom.

    Köszönöm a tanácsokat és mindenkinek boldog karácsonyt kívánok.

    VálaszTörlés
  10. Kívánom, hogy jövőre hármasban vagy négyesben :) ünnepeljetek, de addig is nagyon boldog karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés