2015. január 19., hétfő

2 in 1

Reggel alig tudtam felhívni a Kaálit, szörnyű volt, hogy egyébként is mindjárt megőrülök és csak foglalt a telefon. Na nagy nehezen sikerült, kértem a biológust, kapcsolják... újra várok..... mondom a nevem....újra várok......majd jött a várva várt mondat: "Egy embriója van, de az nagyon szépen fejlődik, induljanak ma lesz a beültetés".  Huuuuu, könnyek potyognak....öltözök....kapkodok....indulunk.
Megérkezünk, a parkolással szerencsénk van, pont akkor távozik egy pár. Beérünk az ajtón és ami ott fogadott......talpalatnyi hely sem volt, úgy kellett magam átküzdeni a recepcióhoz.
Kedvenc dokkerünk behív, minden ok, szép embrió, visszahelyezzük. Felkísér, jön a férjem is.
Öltözés, várakozás és már a vizsgálóban is vagyunk mindannyian. Mikroszkópon vetünk egy pillantást a gyermekünkre és pattanok fel az ágyra. Hihetetlen pozícióba igazítanak,, úgy érzem  indjárt leesek az ágyról.  Ultrahang... katéter hosszának megállapítása. Majd az asszisztensnő teljes erővel nyomja a hasamat, a doki próbálja a katétert felhelyezni .... nehezen megy .... kellemetlen, csak azt hallom "lazítsa el magát". Na jó hogyan? .....Sikerül :),  katéter fenn, embrió benn, még egy UH és a férjemet már kíséri is ki a doki. Átmászok a másik ágyra és 30 perc pihi....öltözés még egy kis beszélgetés a továbbiakról és irány haza.
Fraxiparine megy tovább napi fél a 0,4-ből (ha terhes leszek utána is)
Folsav 2x1
Utrogestan 3x2
Prednisolon reggel fél, este 1 még egy hétig
Fél Ovitrelle minden másnap (hétfő, szerda, péntek, vasárnap) - Jajj mi lesz a korai  teszteléssel így!!!
Az Aspirin protect-re elfelejtettem rákérdezni meddig kell. Ennek után a kell néznem.

Vizeletteszt feb. 2-án, ha negatív 3-án, ha akkor is negatív, akkor minden gyógyszert abbahagyni, ha pozitív akkor feb. 16-a körül UH.

Azt hiszem az Ovitrelle miatt nincs értelme a korai tesztelgetésnek, így jövő hét pénteken elmegyek vérvételre. A HCG-n kívül még progeszteront is nézetek majd.

Ma még pihi van, holnaptól pedig light üzemmódban ugyan, de munka, legalább elterelem a gondolataimat.

Most következik a gyermeket tervezők szörnyűséges két hete.




27 megjegyzés:

  1. Te mostmar mindent megtettel es ez a legfontosabb! !!! :) Szoritok nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Dejóó!Látod a sok drukk és a kis Egyetlenke mire képes! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Juj, de jó:) Sokat gondoltam Rád, nagyon drukkoltam és továbbra is drukkolok. Ne bánd a korai tesztelést, én is mániás vagyok, de semmire sem jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Pinkman, kedves vagy. Az ovitrelle miatt most meghiúsul a tesztelés.

      Törlés
  4. Jaj valóban ez nagyon nehéz két hét lesz. De nagyon drukkolok én is, hátha az is segít valamit!
    A Fraxiparine az nem vérhigító? A mekem az aszpirint amúgy mindig a tesztig kellett csak használni, bár most megtoldottam 2 héttel hogy pozitív lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen vérhígító, de csak nagyon kis dózisban kell használni. Akkor az aspirin protecktet pedig szedem tovább. Köszi

      Törlés
  5. Drága Egyetlenke, látod, szépen alakul! Az Aspirin Protecttel én is mindig gondban vagyok, meddig is kell szedni, végülis be szoktam szedni egy dobozzal. Vörösbort nem írt fel a doktor úr? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haj dehogy nem "Igyon alkoholt, jó sokat!" :))

      Törlés
  6. De jóóó!!! Drukkolok a kis Egyetlenkének!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj de drukkolok...rémes és lassú két hét,de hidd el minden ok lesz. :)
    Ügyes az a kicsi élet ott a hasadban és azt teszi amit tennie kell. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de jó, hogy ilyen erős gyerkőcötök van!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon szorítok .
    Mi is kezdünk nemsokára, majd tervezek irni róla .
    Asprin protectet én már rég óta szedem , pontosabban mióta ide az új helyre járunk , hytero óta .
    Már nagyon várom , hogy én is itthon pihenhessek a babával/babákkal a pocakomban .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Poppy, örülök, hogy kezdhettek, várom a részleteket.:)

      Törlés
  10. Hajrá, Egyetlenke! <3
    (Nekem az Aspirint a terhesség megállapításáig (uh) kellett szednem, utána Fraxiparine végig.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen én is így gondoltam, de most megerősítést kaptam.
      :)

      Törlés
  11. Drukkolok! :-) (zugolvasod, Jucka)

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. Köszönöm most már jól, két napig borzasztóan görcsölt a méhem és még az utro mellékhatásait is érzem, de bizakodok és eldöntöttem, jövő hét végén ET+11 nap megyek vérvételre. És te hogy vagy? Mennyivel is vagy előttem?

      Törlés
  13. Remelem azert mert epp befeszkelte magat!
    4 nappal jarok elotted.en ugy dontottem kedden megyek vervetelre.Tunetem semmi,eddig volt pici mellfajdalom es tegnapig apro gorcsok.Remenykedjunk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reménykedünk, drukkolok, kedden jelentkezz :))

      Törlés