2013. december 27., péntek

Újabb lezárás

Ma végleg lezártuk az előző lombikot, méhnyálkahártya  3 mm, petefészkek normál nagyságúak, ciszta nem látható. A tavaszihoz hasonlóan egy újabb biokémiai terhesség.

Tudtam előre mit fog mondani a doki: "Csinálni kell a következőt!"

Mivel az új eü törvények korlátozzák az egy hónapban végezhető beavatkozások számát így a mi intézetünkben is csak áprilisra tudtak előjegyezni. A 3 hónapot a két punkció között így is úgy is ki kell várni ha tb támogatottan akarjuk (és amíg van még lehetőségünk addig úgy akarjuk), most majd 4 hónap lesz. Márciusban kell jelentkeznem a ciklus 21. napján.

Rákárdeztem Parádfürdőre is de egy nagy nem volt a válasz, erre nem használ, nem tudom, van-e értelme hajtani ezt a vonalat, vagy akár másikat vagy tényleg csak csinálni kell.
Egy dolgot nagyon szeretnék, az alloimmun vizsgálatot megcsináltatni és elindítani az örökbefogadást, de ezt még meg kell beszélnünk a férjemmel.

Megpróbálom élni az életem a következő 3 hónapban, próbálok sportolni, helyesen táplálkozni, feltöltődni. Tavasszal újra kezdjük, addig egy kis szünet.

9 megjegyzés:

  1. szia! Elmondhatatlanul sajnálom...DE: miután egy intézménybe és egy orvoshoz jár(tunk), és a sokadik lombikkal a hátam mögött írom a soraimat. Tudod min mentem keresztül,míg eljutottunk végre ahhoz a pillanathoz,amit nem kellett elengednünk, a mi csodababánkhoz, aki most itt ficánkol a pocakomban, immáron a 15.hetet is betöltöttük. Sok-sok sorstársal ismerkedtem meg a 6 év alatt, nem csupán Tapolcán, de más intézményekben babáért küzdővel is. Ám mivel mi egy helyre jártunk, így azt mondom , csak Tanár úrra hallgass. Rengeteg jótanács, rengeteg jószándék, ki a természetgyógyászat,ki akupunktúra,ki vitaminok, ki kineziológus, pszichológus és folytathatnám , gyógyfürdők stb. próbáltak ki. van kinek "bejött" van kinek a mai napig nem. Nyilvánvaló,akinek egy ilyen plussz után sikerült,az abban hisz. Én semmilyen plusszt, de abszolute semmilyet nem próbáltam ki, azt gondolom, a lélek dolgaiban is magunkban, magunknak kell rendet rakni, megtalálni azt a belső békét, elfogadást, és hitet, ami segíthet. Nem elég akarnunk, hinni kell benne, elhinni,hogy sikerülhet, és minden nehézség és sikertelenség után is fel kell állni, s ahogy T.úr mondta, csinálni kell tovább! Az mi fájdalmas tragédiánik után is mindig azt mondta, sírjam ki magam, és gyerünk talpraállni, és tovább küzdeni, mert csak ezáltal érhetjük el, hogy gyermekünk legyen! Nem tettem mást, hittem magunkban, és az orvosban, aki még ha olykor nem is lelkizik, bár nálam őszintén ezt is megtette, csupa nagybetűvel írom le EMBER az mellett is, hogy szakmailag profi. Minden döntés a Te döntésed, amiben magad hozhatsz választást, ahogy azt is neked kell eldöntened, melyik utat választod. Én egy úton jártam, az az volt amit a kezelőorvosom tanácsolt, és most nincs nálunk boldogabb pár a Földön, mert hamarosan gyermekünk születik! Szívből kívánom ezt Nektek is, ölellek:sztike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztike, potyognak a könnyeim, ahogy olvasom a soraidat. Úgy lesz ahogy mondod, talpraállunk és megyünk tovább, Tanár Úrra hallgatva. Neked pedig csak jót tudok kívánni, mert a saját problémáid mellett mindíg szorítasz időt a sorstársaidra. A csoda a jó emberekkel történik.

      Törlés
  2. Istenem :( úgy sajnálom! :(

    Ugyan nem jártam a Ti cipőitekben, nem voltam meddő, viszont rengeteg ilyen blogot olvasok, baráti körben is vannak meddők, nagyon-nagyon drukkolok nektek!!! Az előző hozzászólóval annyiban értek egyet, hogy szerintem is és mások (barátaink) szerint is fontos, hogy belül, legbelül, magadat, magatokat rendbe kell rakni.
    "azt gondolom, a lélek dolgaiban is magunkban, magunknak kell rendet rakni, megtalálni azt a belső békét, elfogadást, és hitet, ami segíthet."


    A másik pedig hogy az előző bejegyzéseid kommentejei között olvastam ezt a Parádfürdős ötletet. Ha én a helyedben lennék, tuti belevágnék, hisz van 4 hónapom a következőre felkészülni, minden lehetőséget meg kell ragadni.
    Szerintem.
    De persze a Ti döntésetek a Pároddal együtt.

    Ölelés, egy zugolvasód

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, ma azért felhívom Parádfürdőt mik is a lehetőségek.

    VálaszTörlés
  4. Kívánom, hogy testi-lelki feltöltődéssel teljenek a következő hónapok!! Tudom, hogy várni a legrosszabb és átérzem a fájdalmadat, de soha-soha ne add fel!!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Hanna!

    Sikerült felhívnod Parádfürdőt? Mindenképpen próbáld meg,nekem is volt egy biokémiai terhességem,a 2.lombiknál.Parádfürdő nemcsak testileg,főleg lelkileg segített én a 3 hét alatt egyáltalán nem gondoltam a lombikokra,élveztem a napsütést és a nyugalmat és olyan fantasztikus embereket ismertem meg,köztük a szobatársaimat,akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot!! Imádom őket!!! Mi volt hogy elmentünk strandolni,bevásárolni,kirándulni és még szalonnát is sütöttünk.Sőt az én drága férjem 4 napra lejött hozzám és egy vendégházban laktunk,csak a kezelésekre mentem vissza délelőtt és a kutya nem szólt hol vagyok:-) Szóval rugalmasak nagyon:-) Persze én nagyon hittem az egészben,ez is fontos és már 10hetes pocakos vagyok:-):-) Sikerülni fog,hidd el annyira szurkolok,csak menj el kérlek ha időt és pénzed engedi!!
    Dr.Suskó Mihályt pedig itt biztosan eléred,ez a mobilszáma:06/30-995-9404

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sikerült őket elérnem, e-mailt írtam neki de még nem válaszolt. Nagyon köszönöm a telefonszámot, jövő héten hívon a doktor urat ha az e-mailra nem válaszol.
      Most már döntöttem, ha április előtt belefér akkor elmegyek, szerencsére megtehetem.

      Törlés
    2. De jó! A mobilján hívd,e-mailre nem válaszol!!! Nekem sem írt,meg mondta is,de a mobilt egyből felveszi.Olyan 8-10 között próbáld meg.Nagyon szorítok!!!

      Törlés
  6. Kedves Hanna!! Csak ajánlani tudom neked Parádfürdőt! :)) Én is voltam Parádon nyáron 2 hetes kúrán! (sajnos csak ennyire tudtam elmenni.. Endometriózussal műtöttek, 1 sikertelen lombik után!) 2013. szeptemberében kezdödő lombikunk sikeres lett 13 hetes kismama vagyok jelenleg!! :)) de egy másik lombikos társam Erdélybe volt Szlovátán és ő is 26 hetes kismama :) Hinni kell benne!!

    VálaszTörlés