2013. december 12., csütörtök

Egy embrióval közösen....

Jelentem együtt vagyunk.
Okoztam még magamnak egy kis izgalma és galibát de ez is megoldódni látszik.
Tegnap nem az én dokim volt, hanem a főorvos Úr. Megemlítettem neki, hogy nekem mindíg megjön mire tesztelni kell menni, a Crinone gél mellett is és úgy hallottam van progeszteron injekció formájában is és mi erről a véleménye.
Hát ez a doki egy tündér. Elmondta, hogy régen használták ezt de mélyen izomba kell adni és sokszor begyulladt, begennyesedett a szuri helye és ahogy fejlődtek a nem szuris készítmények elhagyták, de lehet hogy újra elő kell venni. Azonnal felállította a gép elől az asszisztensnőt és vadul internetezni kezdett. Közben beszélgettük és mondat, hogy ez itthon nem kapható, az osztrákoknál viszont igen, mondtam neki, ha felírja én megszerzem.
Fel is írta és mondta, hogy még pontosan utána jár és visszahív, amit délután meg is tett.
Na akkor recepttel a kezemben álltam a beültire várva és gondolkoztam, hogy is lesz ez kiváltva mihamarabb. Telefon apósomnak, hogy holnap ha már szabin van akkor "kiugorhatna" (kb. 3 óra oda és 3 vissza) nekem érte. Na ezzel a családi programot szerveztem ,mert anyósom is kivett egy nap szabit, hogy elkísérje apósomat 8nem minta támogatásra szorulna).
Szóval a gyógyszer ma 4-re meg lesz egy határ közeli kis gyógyszertárban. Így ma este az ügyeleten még be tudom adatni.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok Kismami! Én is pont ma tettem szert erre a szurira! Reméljük szerencsét hoz!!

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert. Én a Prontogest-től maradtam babás...
    Nekem a férjem adta, volt, hogy ő nem volt itthon és így beadtam magamnak. Nem gáz. Több a riogatás... Valóban bedagad... körkörösen 5 percig el kell masszirozni meg borogatni néha oszt jónapot...
    Amúgy - most nem tudom visszanézni, hol laktok - pl. nálunk Pesten ha bemész a futárhoz hogy most és azonnal kell tudnak adni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Martina, nekem Proluton depot injekciót írtak, bár én említetem a dokinak a Prontogest nevet (persze Nálad olvastam). Nem Pesti vagyok így nem tudom hogy működik ez a futáros dolog, de Pestre még is csakrabban megy valaki mint az osztrákokhoz, ha van időd kérlek írd meg, hogy is működik ez. Köszi

      Törlés
  3. a Proluton is u.az... Mi a pharmafutártól rendeltük és két hét mire meghozzák, DE, ha valakinek sos kell akkor tudnak adni előre... leglábbis ha nagy vész van.
    Nagyjából ennyi. Szóval ha legközelebb ilyen van, akkor oda kell telefonálni, hogy tudnának-e adni ők...

    VálaszTörlés
  4. Köszi az infókat, remélem szükség lesz rá.

    VálaszTörlés