2013. december 12., csütörtök

Szuri benn

Megkaptam a progeszteron injekciót, nem is volt olyan vészes, mint ahogy a doki lefestette.
Ebből 3 naponta kell egy ampulla így vasárnap esedékes a következő.
A kis babócának ma meg is kellett tapadnia, mert tegnap már ki volt bújva, amikor visszakaptam. Most kapott még egy kis löketet a szurival így minden rendben lesz.
Ma voltam a pszihológusnál is, vele is a megtapadáson a kötődésen és a lelki és szellemi béke megtetemtésén igyekeztünk és a pörgős életemből való lasításra kell most odafigyelnem, hogy rá is szenteljek elég időt.
Nagyon érdekes könyvek kezdtem el olvasni, Lelki köldökzsinór  a címe, főleg kismamáknak, nagyon tudom ajánlani. Az eleje egy kicsit nyers pszihológia, de az anyák töténetei lehengerlőek.
Pontosan egy hét és teszt az intézetben indul a visszaszámlálás.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok!!!
    Egyedül birkóztál meg a beadással?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig minden injekciót egyedül adtam, de ezt nem mertem, így az ügyeletere mentem. De ha jövő héten folytatni kell aszurikat (hát miért ne kellene :)) akkor magamnak fogom.

      Törlés
  2. szia! nagyon szorítok! Én korábban olvastam, és most,hogy a pocakomban van a mi babánk, megint elővettem és olvasom. pihengessél, de jó tanács: ne feküdj! a méhednek szüksége van a vérellátásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fekszek, tudod most én is dolgozok így napközben van egy kis pörgés. A vérellátás az meg van azt hiszem :)))

      Törlés