2013. december 19., csütörtök

Májusi forgatókönyv decemberben is :(

Reggel csináltam egy tesztet itthon, halványad de ott volt a második csík. Intézetben úgyszintén.
Az UH kép alapján viszont Tanár Úr azt mondta "ne éljem bele magát, de akár hogy is lesz ma terhes" és még viccelődött is hogy karácsonyra legyártottak 10 pozitív tesztet.
A barnázás és görcsök továbbra is megvan. Kaptam egy gyógyszert és megy tovább a Crinone. Mondtam neki, hogy a másik doki felírta a progeszteron szurit, de Ő azt mondta nem ért vele egyet, már látott majdnem meghalni embert ettől az injekciótól és az orvosi szabadságba beletartozik, hogy Ő nem ért egyet ennek az injekciónak az alkalmazásával és nem is írja fel. A gyógyszer és a gél alkalmazásával így is 3 szor annyi progeszteront viszünk be mint amire szükség lenne. Nem ez fogja megtartani ezt a terhességet. Jövő hét pénteken kontroll, akár megjön akár nem.
Már itthon vagyok és elrendeztem, hogy már idén nem kell mennem dolgozni. Pihenek és reménykedek.

15 megjegyzés:

  1. szia! nagyon szorítok! Hallgass T.úrra:) Nekem az Utrogestant kiegészítette anno Duphastonnal és látod minden rendben lett! Ha progi hiány van, akkor a Crinone és amit felírt az tényleg elegendő lesz, ha más áll fenn, akkor kaphat az ember lánya szurit meg a jóisten tudja mit, nem tehet a sors ellen. de most a lényeg,hogy kapaszkodik a babátok, és te bízz benne! sztike és pocaklakója nagyon szorít Értetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi én is duphastont kaptam. Nagyon bízok!!!

      Törlés
  2. kezem labam keresztben ertetek ++++++

    VálaszTörlés
  3. mit látott a doki az UH-n ilyenkor, ami miatt ne éld bele magad? nem korai még az UH? HCG vérvételre mész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A méhnyálkahártya nem túl vastag 12 mm (11 mm volt múlt héten a beültetéskor) és a petefészkek elkezdtek összehúzódni. Ezeket mondta. Mivel jönnek az ünnepek vidéken nem olyan egyszerű labort találni, így kénytelen leszek a vizelettsztekre támaszkodni.

      Törlés
  4. Jaaj Istenem...nagyon szorítok...legyen minden rendben veletek.

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok, de sajnos egyre jobban fáj a hasam.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon drukkolok nektek!!!!!!!!!

    egy zugolvasód

    VálaszTörlés
  7. Nagyon drukkolok nektek!!!! +++

    VálaszTörlés
  8. Nagyon drukkolok!!!!+++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. En is nagyon drukkolok Neked tovabbra is:) szoritok, hogy minden rendben legyen!

    VálaszTörlés
  10. Tarts ki! Rendben lesz minden! Nagyon szorítok!

    VálaszTörlés