2013. december 30., hétfő

Parádfürdői infó

Beszéltem Suskó doktor Úrral, de nem sok jót mondott.
December 31.-ével bezár az osztályuk.
Próbálják intézni valamilyen formában a további működést, de egyenlőre semmit sem tudott mondani. Azt kérte küljem el a leleteim akkor gyárt belőle egy beutalót és mivel áprilisra van tervezve a lombik ezért van időnk. Márciusra ütemezzük a kúrát.
Küldöm a leleteket és várunk, vajon milyen formában működhet tovább az osztályuk.

A férjem szerint nagyon szerencsétlenek vagyunk mostanában, erre példa ez is. Miért pont most kell ennek is akadozni? Úgy érzem mindíg görgetnek elénk még egy kis akadályt.

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom.. Nyáron már szó volt róla, h bezárják az osztályt!! :) de küld el neki a leleteket.. és hívógasd!! csak akkor fogsz előbbre jutni!! nekem is így jött ösze...Próbáld meg még Harkányt!! Róla is jókat mondanak!! vagy Erdélyt....

    VálaszTörlés
  2. Én is Harkányt javasolnám még! Tartsd talomba, ha nem jön össze Parádfürdő!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Parádfürdő össze fog jönni hidd el! Persze Harkány is jó,de úgy tudom itt van egyedül a timsós fürdő-ami az iszappakolással együtt hatásos.Erdély is nagyon jó csak baromi drága! Ja azt nem is írtam,hogy egy másik lánynak is sikerült a lombik,aki akkor volt ott mikor én csak ő 1 hónappal előrébb tart.Én a pesti Kaáliba,ő a Sotera járt.

    VálaszTörlés