2013. augusztus 15., csütörtök

UH és utazás

Tegnap voltam UH-on. Szépen nődögélnek a tüszők több mint 10-et számoltam össze, ahogy sorta a doki. Gyorsan nőnek, így mint eddig mindíg rövid lesz a stimuláció, jövő héten hétfőn megyek legközelebb és szerdán vagy csütörtökön leszívás, majd hétfőn meglátjuk :).
 
 
És most Németországból jelentkezem, mivel elkísértem a férjem. Neki egy továbbképzése van én pedig jöttem pihenni :). Elég hosszú volt az út, már alig vártam, hogy ideérjünk. Egy nagyváros peremkerületében van a hotel. Itt nem sok mindent lehet csinálni, de napközben elvagyok, sétálok, olvasok, alszok, filmet nézek és 5 körül a férjem is vissza ér. Ma este egy magyar párral találkozunk akik a baráti társaság része, csak elfújta őket a szél Németországba. A srác pont itt dolgozik a nagykövetségen és kijött vele a felesége is, így lesz aki körbe kalauzoljon bennünket a városban. Szóval este városnézés, vacsi, beszélgetés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése