2013. augusztus 27., kedd

Szomorú befejezés

Ma reggelre 0 azaz nulla db embriónk maradt, így a transzfer elmarad.
Amikor megkérdeztem a biológust, hogy ez normális-e, azt válaszolta, hogy sajnos nagyon változó az arány nem lehet előre megmondani, van amikor 20 db-ból egy sem és van amikor 2-ből 2 eljut blasztociszta állapotig.
Már tegnap elég sokkolóan ért bennünket a hír, hogy csak egy db van. Álmainkban sem gondoltuk volna hogy 15-ből 0 lesz. Főleg úgy, hogy a múltkor 11-ből 2 is lett. Már azon gondolkoztunk, hogy majd megfűzzük a Tanár Úrat, hogy 3-at kérünk vissza, na hát ez az álom már tegnap elszállt. Ma pedig minden további remény.
Már most látom, hogy talán ezt lesz a legnehezebb feldolgozni. Hiába a 60 db injekció, a vitaminbogyók, a fehérjepor, szenvedés a stimuláció alatt, az altatás, a fájdalom, a rosszullétek, az izgalom, a várakozás.
Úgy van vége, hogy igazából el sem kezdődött.

15 megjegyzés:

  1. :-( Sajnálom! Puszi nektek. Évi

    VálaszTörlés
  2. Ne add fel. Pontosan tudom, hogy mit érzel, velem is megtörtént ugyanez. Elsőre alkalommal minden rendben volt, a másodikból egyetlen egy sem maradt, most vagyok a harmadik alatt. Valóban sokkal megrázóbb volt, mintha beültették volna és úgy nem sikerült volna, mert úgy legalább ott lett volna az esély a sok megpróbáltatás után, ahogyan azt Te is írtad. Így most viszont nem veszett kárba 1 lehetőséged a maradékból és a következő 3 hónapban további kivizsgálásoknak nézhetsz utána. A petesejt minőségét sok minden befolyásolja. Nekem a mostani kezelőorvosom többek között az étel intoleranciának nézett utána. Van laktóz és glutén vizsgálatod? Nekem kiderült, hogy laktóz intoleráns vagyok, tehát egyenesen káros volt, hogy fehérjeport itattak velem, vagy ha tejet, sajtot, joghurtot, tejfölt ettem ittam. (Mindenből van laktózmentes) Stimu előtt egy hónappal már a gluténtartalmú étellel is vigyázni kellett, ha van allergiád, ha nincs. Hidd el jó vége lesz, ez egy türelemjáték amihez rengeteg kitartás kell. Fel a fejjel!!! Ahogy olvaslak úgy érzem, hogy harcos alkat vagy, most elestél és fáj, de állj fel, porold le magad és törtess előre. Csak így működik. A.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Laktóz és glutén vizsgálat még nem volt, de meg fogom csináltatni, köszönöm a tanácsot. Igen harcolunk tovább hiszen a háborúnak még nincs vége.

      Törlés
  3. Nagyon sajnálom :(
    Lehet hogy tudod, lehet hogy szedted is... én az E vitamint ajánlom, napi 200 mg, dokim azt mondta, nagyon szép és egészséges petesejtek lesznek tőle.
    Fel a fejjel!
    Egy Zugolvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen szedtem az E vitamint is és legközelebb is fogom. Nekem a méhnyálkahártyát is növeli kicsit.

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom! :((
    (Egy Zugolvasód)

    VálaszTörlés
  5. Olvasom egy ideje a blogodat és nagyon drukkoltam így ismeretlenül is, hogy a sok vizsgálat és kitartás után most végre sikerüljön. Közhelyes, de tényleg nem szabad feladni. Szerintem most adni kell Magadnak pár napot, hogy megemészd a történteket, aztán újra fel kell álni és harcolni tovább. Nagyon szorítok a továbbiakhoz, sok erőt és kitartást kívánok Nektek!
    Abigail

    VálaszTörlés
  6. En ketszer eltem ugyanezt at. :( Es ilyenkor nincsenek szavak, sajnos az ido, ami gyogyir lehet.

    VálaszTörlés
  7. Erre tényleg nincsenek szavak...minden, amit mondanék, közhelyként tűnne...

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon sajnálom, tudom milyen érzés, hisz túl a tragédiáinkon én is megéltem már ugyanezt. Nekem volt,hogy punkcióból felébredve állt T.úr ágyam mellett,és mondta, sajnos nem tudtak petesejtet nyerni:( Nekem akkor lett változás,amikor áttértem a barna magas rosttartalmú étrendre, szedtem az egyik magzatvédő vitamint (Femibion), E vitamint, és D vitamint. Persze egyáltalán nem bizonyítható,hogy ennek hatására e, de utána jobb eredményeink lettek, sikerültek a lombikok, igaz sajnálatos módon két méhenkívüli , és két vetélés,ám azelőttig még ennyi sem volt. Most készülök a következőre, mert nem adjuk fel. Sok-sok erőt kívánok Nektek, korábban már a PRI fórumán keresztül írtunk egymásnak privát, ha bármikor gondolod, írj nyugodtan máskor is. sztike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztike, igen emlékszem rád, a fórumon már régen jártam, azt gondoltam majd csak az örömhírrel megyek, de erre még várni kell. Köszi a biztatást és neked is kitartás.

      Törlés
  9. Nagyon szomorú, ami történt :( Sajnálom! Remélem az idő segít majd továbblépni, segít erőt gyűjteni a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm a biztatást és a támogatást.
    Ne haragudjatok, hogy nem válaszolok külön külön mindenkinek, de csak azt írnám mindenkinek, hogy KÖSZÖNÖM.

    VálaszTörlés
  11. Hanna, sajnálom :( A multkori-elso lombiknal, nekunk sem lett beultetes. Mondjuk mas okbol, azert mert nem volt megtermekenyules. De ettol fuggetlenul tudom milyen szar egy helyzet ez, keresztulmenni azon a sok mindenen+fajdalmak es a vege egy nagy semmi..... Remelem par het mulva jobban erzed majd magad lelkileg. Oleles egy uj olvasod Marcsy

    VálaszTörlés