2013. augusztus 22., csütörtök

4. Punkció

Már annyiszor leírtam részletesen így most csak címszavakban az elejét:
- érkezés fél 8, éhgyomomorra
- aneszteziológus aszisztensel konzultáció, kicsit meglepődött, hogy a Fraxiparine-t már 2 hete adom
- irány a szoba
- átöltözés hálóingbe
- infúzió bekötése
- pisilés
- séta a műtőbe
- ébredés még a műtőben
Na innen volt érdekes, ilyen még soha sem történt, hogy már a műtőben magamhoz tértem és hallom, hogy mondják, hogy vérzem és érzem is amit csinálnak. Olyan volt, mintha dugdosnának valamit a hüvelyembe úgy rendes erővel, éreztem a fájdalmat is. Kinyitottam a szemem és mondta az anesztes, hogy vérzek, így egy kicsit még maradunk. Volt annyi erőm, hogy már kérdeztem is, hogy mennyi lett. Jött is a válasz a biológus még számolja. Ebben a pillanatban kiszólt a kisablakon a biológus, hogy 15.  Majd a következő kép, hogy kezemnél és lábamnál fogva rángatnak át az ágyra, és nagyot huppanok. A következő vágás, hogy a szobában vagyok és jön az aszisztens, hogy nézzük meg nagyon vérzek-e, kitakargatott, kérte emelkedjek meg és mosolygott, hogy jól van nem vérzek majd újra elmondta a bűvös 15-ös számot. Mosolyogtam és mondtam, hogy igen emlékszem.
További vérzés még annyi sem volt mint a múltkor, szerencsére.
Volt még egy lány ma szintén blasztos beültetéses, nekik már az 5. próbálkozás. Amikor őt visszahozták és magához tért mondta, hogy 30 percet voltam a műtőben, az elég soknak számít, 15 percet szoktak számolni, de van aki még annyit sincs benn. Persze függ a tüszők számától is, de a 30 perc akkor is sok.
Nemsokkal később már ehettünk, ihattunk és fél 11-kor már kinn ültünk a váróban. Pár percel később behívtak. Tanár Úr elmondta a szokásosat és úgy búcsúztunk el, hogy kedden találkozunk.
Még egy érdekesség, szerdai napokon nincs Tanár Úr, hanem a Csongrádi főorvos Úr rendel, de jövő héten szabin lesz. Az aszisztens mondta, hogy szerdán nem lesz itt senki, így össze kell szednie a sejteknek magukat, hogy jók legyenek 5. napra (ugye a múltkor is csak 6. napra érték el a blasztociszta állapotot). Rákérdetem Tanár Úrnál is erre az estre és a következő választ kaptam: "Nézze, ebben az intézetben még nem történt olyan, hogy valami ne akkor történt volna amikor kell. Ha szerda lesz a napja akkor ittmaradok és szerdán lesz. Nyugodjon meg, emiatt nem kell aggódnia."
Szóval kedd vagy szerda. Amikor jöttünk el a biológus már mondta is, hogy 11-et tudod megtermékenyíteni. Holnap reggel 8-kor telefonálhatunk.

A hasfájás szokásosan megvan, délután még elégé környedve közlekdtem a szoba és a WC között és igen csak görcsölt pisilés közben. Most már jobb egy kicsit, de még nem az igazi.

2 megjegyzés:

  1. Szuper :) EZ NAGYON SZÉP SZÁM! Ügyes :) Gondolok rád holnap, hogy továbbra is ilyen jó híreket kapj!
    Az ébredésed filmbe illő jelenet, érdekes lehetett ezt átélni... A lényeg, hogy nem lett szövődmény belőle:)

    VálaszTörlés
  2. Pihenj és készülj a babásodásra :)

    VálaszTörlés