2013. augusztus 17., szombat

Németország

Első nap amíg a férjem dolgozott, addig én aludtam :) és filmet néztem, jó volt egy kicsit teljesen kikapcsolni. Este pedig találkoztunk a kinnt élő barátainkkal (egy házaspár). Megmutatták a belvárost és elvittek egy szuper hehyre, ahol  házi sörök voltak (a férjem örömére, ja és még én is ittam sört, ugyan csak citromosat, de azért ez nagy szó) és nagyon finom vacsit ettünk a helyi specialitásokból.
Másnap én újra találkoztam a lánnyal akivel egy kicsit shoppingoltunk és 1 óra körül el is indultunk haza a férjemmel. Tettünk egy kis kitérőt tirol felé, csodálatosak azok a hatalmas hegyek és megkerestük a mesebeli kastélyt is (Neuschwanstein). A csupa torony és bástya épület­együt­tes egy ma­gányos szirtfokon áll, egy alpesi tó közelében. Csodálatos a látvány. Fel ugyan nem mentünk csak lentről csodáltuk, mert meleg is volt és úgy gondoltam a szépen érő petécskémiet nem vonszolom oda fel. Most már szúr az oldalam rendesen, dgad a kezem (ez egy édekes tünet esdig mindíg megvolt és ha beadom a tüszőrepesztőt akko még jobban felvizesedek, nem csak a kezem lában, hanem a hasam is). Szóval örülök, hogy megvagyok ez a túra nem hiányzott. A férjem is aranyos volt, azt mondta majd egyszer visszajövünk kényelmes túracipőben és kevesebb petével :).
Úgy gondoltuk majd megalszunk valahol útközben, de a németeknek és az osztrákoknak még van szállodakultúrája így minden fullon volt, tehát hazjöttünk, hajnal 3-ra értünk haza. Ma egész nap csak vonszolom magam, mosás pakolászás és holnap UH.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése