2013. augusztus 5., hétfő

Indul a stimuláció

Már ma kezdhettük volna a stimulációt, de mivel a férjemnek jövő héten van egy külföldi továbbképzése, így mondtam, hogy húzzuk egy kicsit, mert biztos akkorra esne a punkció amikor még nincs itthon. Azt is figyelembe kell venni, hogy megint blasztociszta beültetés lesz, így csak szombaton kell elkezdenem a stimus szurikat (Gonal-F). Jövőhéten csak csütörtökön kellene mennem UH-ra, de ha már így alakult akkor elmennék a férjemmel én is.  Akkor viszont csak szerdán tudok menni UH-ra, akkor pedig nincs az én orvosom, de sebaj, az UH-t a másik doki is meg tudja csinálni. Sőt lehet a punkció is szerdára fog esni, szóval lehet hogy azt is a másik doki fogja csinálni. De szerintem mindegy, mert a másik is jó orvos.

Elmondtam a hematológus dolgot is, hogy a stimuláció alatt és után Fraxiparine-t fogok használni, persze, hogy húzta a száját.  Elkezdte mondani, hogy most  még nem kell, meg a stimuláció első napjaiban sem, mert nincs olyan hormon szint..., szóval nem nagyon tetszet neki, de mivel nem feleseltem, csak bólogattam, felírta a lapomra és kész. Én már pedig adni fogom és kész, ha tetszik neki, ha nem. Most már tudom, Popi mire utalt azzal, hogy nem fogja Őket érdekelni a vizsgálatok eredménye, mivel nem Ők rendelték el a további vizsgálatokat. De az a lényeg én szóltam, a kartonomra felkerült és én plusz egy injekcióval gazdagabb leszek minden nap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése