2013. július 4., csütörtök

SOS - MTHFR heterozigóta

Újabb eredmény érkezett:
"Genotipus meghatározás:
    Faktor V: normál
    Faktor II: normál
    MTHFR: heterozigóta C677T, heterozigóta A1298C

A két heterozigóta forma kis mértékben növeli a trombózis és a habituális vetélés előfordulásának kockázatát, a szérum homocisztein-koncentrációjának növekedését okozhatja. A tronbózis genetikai kockázata az átlagosnál nagyobb. "

Na akkor most ezzel kihez menjek? Olvastam már, hogy többen Clexan-t kaptak erre, de azt senki nem írta (vagy bocsi csak nem találtam), hogy ki írhatja ezt fel.

És még meg is jött tegnap este, így ma telefonálok Tapolcára is, ebben a hónapban kezdjük a 4. lombikot, így jó lenne minél hamarabb elintéznem.


5 megjegyzés:

  1. Szia! Hematológust keress fel,ő írhat fel neked.Itt lehet a bibi,ezért nem sikerülhetett eddig,de most már minden rendben lesz!!!Én amúgy homozigóta mutációs vagyok.

    Üdv:egy zúgolvasod

    VálaszTörlés
  2. Nalam is ugyanez van es vegre kaptam clexanet, 0,2-es adagot. De kulfoldon vagyok igy a feliratashoz nincs tippem de a hematologus tunik a befutonak ilyen esetben. Hajra!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok a segítséget, be is jelentkeztem a Trombózis Központba, jövő hét péntekre kaptam is időpontot.

    VálaszTörlés
  4. Ha a lelet, vagy esetleg nőgyógyász javasolja, akkor a háziorvos vagy belgyógyász felírja!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Popi, ma a hematológus felírta.
    Remélem már jól vagy.

    VálaszTörlés