2013. július 31., szerda

Citogenetikai eredmény

Vicces ezt a leletet olvasni, amiből az derül ki, hogy én lány vagyok a férjem meg fiú :))). Szóval kromoszóma eltérés egyikünknél sem látható, normál férfi és női kariotipus.

Hétvége óta szúrom a Suprafact-ot. A hét elején meg is ijedtem úgy elkezdett fájni a hasam, mintha meg akarna jönni. Azt hittem rekordot dönt rövidségben a ciklusom, pedig 30 nap alatt nem szokott lenni, inkább 35 nap. Ez viszont sajnos azt is jelenthette volna, hogy nem kaptam a vérzés előtt kellő ideig a Suprafactot, amiért le szokták állítani az injekciót és következő hónapban újrakezdeni. De most már talán ez a veszély nem áll fenn. Azt hiszem minimum 5 napig kell adni, az meg van.
Most várom, hogy megjöjjön és induljon az egész.
Felettébb nyugodt vagyok. Remélem ez végig így marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése