2013. július 12., péntek

Magándokinál 2. (hematológus)

Ma megjártam a Blaskó professzor magánrendelését. Újabb magándoki tapasztalat, pipa.
Már hamarabb ott voltam az épületben és egyszer csak csörgött a telefonom, a doki aszisztense volt, hogy megyek-e (na hát ilyet sem csinált még nekem senki, hogy felhívjon tényleg megyek-e). Mondtam, hogy már itt vagyok, így egy fél órával hamarabb odamentem. Az adataimat kedvesen felvették és már mehettem is be a dokihoz. Ha címszavakban kelle írnom, akkor: kedves, segítőkész, udvarias, beszédes, minden tekintetben felvilágosító.... szóval csak pozitív a tapasztalat. 35 percet voltam benn nála, (a vizitdíjért megdolgozot egy kicsit :)). Még közös ismerőst is találtunk a ismeretségi körünkben. Elmondtam, hogyan állunk és mi lett a tronbózishajlam szűrés eredménye. Őszintén elmondta, hogy nem feltétlenül Ő lesz az én megváltóm, mivel a LMWH (Clexan, fraxiparine) általában akkor segít, ha már a megtapadás megtörtént (bár a Czeizelnek erről szerintem egy kicsit más a véleménye). Elmesélte, hogy a felesége is orvos és ketten együtt már sok fraxiparinos gyereket "csináltak". Mivel nálam már eleve a megtapadással van a gond így Dr. Fülöp Vilmos doktor urat javasolta, mivel ennek Ő nagy szakértője. Rá is írta a papíromra, hogy ez egyben beutaló hozzá és mondta, hogy hivatkozzak rá. Szóval újabb házi feladat, utána járni, hogy is lehet hozzá bejutni. Mivel nálam még nem néztek egyéb thrombifilia vizsgálatokat és homocisztei szint mérés sem volt, így ezeket megcsinál(tat)ják. Levették a vért és küldik a laborba (persze ezt is kemény pénzért, de ha már ezt az utat választottam, akkor ki kell nyitni a pénztárcát).
A konklúzió az lett, hogy ha használom ezt az injekciót nem ártok vele így "ex juvantibus" (bajt pontosan nem ismerve a beteg kap valami kezelést), felírta a fraxiparint és a következő lombiknál használhatom. Még azt nem tudom ezt a meddőségi központban hogyan fogom beadagolni, így hogy azt mondták nem kell nekem semilyen más vizsgálat, csak csinálni kell.
Tehát a végeredmény egy recept és egy beutaló valamint további vérvizsgálatok, aminek az eredménye kb. 4 hét. A doki kérte, hogy még egyszer találkozzunk, ha meglesznek az eredmények, ja és ha sikerült akkor mindeféle képpen, mert 2 havi adagot írt a szuriból.

Már várom a citogenetikai eredményeket is az Istenhegyi géndiagnosztikától, szerintem jövő héten az is meg lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése