2013. július 25., csütörtök

Indul a 4. lombik

Ma voltam Tapolcán. A Török Tanár Úr valami miatt nem rendelt,  a Csongrádi doktor Úr vizsgált meg és közölte, hogy kezdhetjük.
Megkaptam a Suprafactot, vasárnap (07.28.) kell csak elkezdeni adni, mivel nekem hosszabbak a ciklusaim.
Nagyon furcsa volt megint ott ülni, de csak nagyon kevesen voltak így hamar végeztem. És még jó hírekkel is fogadtak, a gyógyszerkutatási program amiben részt vettem lezárult és a német cég utazási hozzájárulásképpen ticket restaurant utalványt adott a résztvevőknek, mégpedig 44 000 Ft értékben, nagyon megörültem.
A zalakarosi hosszú hétvége pedig remekül sikerült, csak röviden: jó hangulat, kedves emberek,  isteni kaják, fenséges borok, fergeteges utcabál (a Zalakarosi napok is ezen a hétvégén volt).



2 megjegyzés: