2013. július 19., péntek

Hematológiai véreredmény

Ma megérkeztek a hematológus által kért vérvizsgálat eredményei is.



Végül is ezek nem rosszak, ami kívül esik a határértéken az is csak kicsit, szóval ez még belefér.

Jövő héten csütörtökön kell mennem Tapolcára. Ha minden ok, akkor kezdjük a 4. lombikot.
Olyan felemás érzéseim vannak. Várom is meg nem is. Valószínűleg azért, mert félek az újabb kudarctól. A protokoll ugyan az lesz mint az előzőnél. Leállító Suprafact, FSH készítménynek pedig Gonal-F, blasztociszta beültetéssel. Persze most majd jön hozzá a Fraxiparine, de a hematológus azt mondta már a hormonkezelés alatt kell, sokaknál pedig csak a beültetés után adják.
Ami más lesz még, hogy most a beültetés után nem leszek a tesztig otthon. Vezető pozícióba kerültem, így most nem engedhetem meg magamnak. Augusztusban 2 hetet szabin leszek, ha jól számolgattam, akkor arra az időszakra fog esni a leszívás és talán még a beültetés is.

Most néhány napot lazulunk a férjemmel, egy bortúrára megyünk a hétvégén Zalakarosra.

2 megjegyzés:

  1. Szia :) azok az értékeid, amik túl vannak a tolerancián ugyan tényleg csak egy picit vannak túl, de azért azt gondold meg, hogy a határok úgy vannak meghatározva, hogy a 10 éves ygerektől a 90 éves pasiig, a 30 kilós kislánytól a 180 kilós nagyiig mindenkire igaz.
    Ne utálj érte, de szerintem ezeken van mit javítani, a teherbeesés elég érzékeny biznisz, sokszor még a tartomány közepe sem garancia, sokszor specifikusan keskeny tartomáynt tartanak ideálisnak az orvosok, lásd pl. TSH. Ezeknél spec pont nem tudom, szerencsére nekem nem kellett ezzel foglalkoznom, de azért lehet, hogy megérné jobban belenézni..
    De ez csak a saját kontár véleményem :) mindeneseter nagyon drukkolok Neked, és vároma fejleményeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Audrey, igen ezek a határértékek engem is mindig bosszantanak, mert valóban ahogy írod mindenkire ez vonatkozik. Utána néztem és ami a teherbeesésénél fontos lehet az túl magas homocisztein (nekem jó) illetve ezzel együtt a Protein C és S aktivitás alacsony (nálam ez magasabb, amit valamilyen pici gyulladás okozhat, egy kicsit meg voltam fázva). Az LA megerősítő teszt pedig negatív. Természetesen ennek ellenére megkaptam a Fraxiparine-t és adni fogom és nagyon bízok benne, hogy segíteni fog és követhetlek hamarosan.
      Neked pedig drukkolok, hogy a legjobb eredményeket kapd a CVS-ről.

      Törlés