2013. június 30., vasárnap

Autoimmun kórkép biztonsággal kizárható

Kádár János doktor Úr válaszolt a levelemre: "A leletek alapján a sikertelen próbálkozások okaként sem immunológiai rendszerbetegséget, sem egyéb, Önben levő hajlamosító tényezőt nem találni.
Autoimmun kórkép biztonsággal kizárható. Immunológiai szempontból a korábban megjelölt allo-immunitási vizsgálatok adhatnak még további adatot."
Tehát ez valóban kizárva. Most nagyon gondolkodom megcsináltassuk-e az alloimmun vizsgálatot egy vagyonért. Azt hiszem megvárjuk a genetika eredményét és utána meglátjuk, július végére az is készen lesz.
 
 

5 megjegyzés:

  1. Szia! Az alloimmun vizsgálatok eredményei jóformán sehová nem vezetnek. Ha habituális vetélő vagy, akkor is kábé 3 % az esélyed arra, hogy a megfelelő kezelést megkapd. Ha "csak" szimplán meddő, akkor nulla. Ha érdekel valami ezzel kapcsolatban, itt megtalálsz:
    egynyulacska kukac pont gémail és a többi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de valamilyen úton muszáj elindulni, és én úgy vagyok vele, hogy a 3 % is több mint a 0.

      Törlés
    2. A blogom erről szólt...
      Gondoltam segíthetnék... ha nem, akkor nincs gond.
      1ny

      Törlés
    3. Bocsánat, nem úgy gondoltam, csak az elkeseredés beszél belőlem, köszönöm mégegyszer és írok Neked.

      Törlés
  2. engem érdekelne a blogod, ami erről szól! mi a címe?

    VálaszTörlés