2014. május 5., hétfő

INTÉZETVÁLTÁS

Megérett a döntés, intézetet váltunk.

A dühömet már sikerült kiadnom, de azért finoman leírom miből is lett elegem. 6 ugyanolyan stimuláció (suprafact+gonal-f), szinte napra ugyan úgy, nulla plussz támogatás (látom vannak akik progi szurit kapnak, hcg-t a beültetés után ....), itt semmi, még a fraxiparine-ra (ugyan az mint a clexan) is húzzák a szájukat. És ami az embriókat illeti azt hiszem a túlélési arányok is igen csak intézetfüggők.

Már arra is gondoltam, lehet, hogy a petesejtjeimmel is baj van, de van erre valami vizsgálat? Jahhhhh újabb vizsgálat......

Még nem tudom, hogy fogom a papírjaimat kiimádkozni a mostani intézetből, de majd a héten megpróbálom elrendezni. Azért lenne fontos, mert tulajdonképpen 6 lapom van a leszívásokról és 4 lapom a beültetésekről és ennyi. Sem a vérvételek sem a stimuk alakulása, sem a biokémiai terhességről.... így nehéz lesz máshol.

A következő kérdést tettem fel magamnak, de akkor HOVÁ és KIHEZ?
BMC?
Pesti Kaáli?
Győri Kaáli?

Egyenlőre nagyon tanácstalan vagyok.
Tudom bármelyiket is választom most elég hosszú szünet következik, de ez most kell is. De mihamarabb el kell döntenem, mert időpontot kellene kérnem.
Nem egyszerű a döntés, nem tudom, hogy "menő" doki választásával vagyok előrébb vagy elég csak az intézet néznem.

Őrlődök rendesen, de ez azt jelenti, hogy újra talpon vagyok és nem adom fel :)).

16 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ugyan nem élek a lombikosok világában és nincs személyes tapasztalatom, de szerintem jól döntesz hogy intézményt váltasz. Illetve a lombikos blogokból kiindulva, nagyon sokan dicsérik a győri kaálit, állítólag náluk 45%-os a sikeresség, míg pesten 37%. Ezt pont a napokban olvastam valamelyik blogban.

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy nem adod fel:) Sajnos nem tudok jó tanácsot adni, nem vagyok otthon lombikban én sem, de szerintem is járj utána, mi lehet a gond, esetleg kérj te vizsgálatokat, mert az a tapasztalatom, hogy sehol sem vizsgálnak ki rendesen...Szorítok:)

    VálaszTörlés
  3. Én az ugyanazon protokoll, és a támogatás hiánya miatt hagytam ott a BMCt 3 sikertelen után. Mindenkinek más hozza a sikert. A kérdés az is hogy milyen gyorsan akarod... A BMC a gyors ,a többiben hónapokat várhatsz még a konzira is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Martina a mi intézetünk is gyors, de látod....

      Törlés
  4. Örülök, hogy nem adod fel! Kitartást kívánok és szorítok! :)

    VálaszTörlés
  5. Ha érdekelnek statisztikák:http://szulokvagyunk.blogspot.hu/search/label/lombik%20statisztika?m=0

    VálaszTörlés
  6. Szia, sírva olvastam végig a blogodat. Én már 3 inszemin és 1 lombikon vagyok túl, de eddig még nem sikerült. A pesti kaalit csak ajánlani tudom. Ne add fel, én sem teszem. Júniusban újra próbálkozunk. Lehet, hogy ott találkozunk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen a pesti Kaáli mellett döntöttünk, de majd csak augusztusban megyünk. Szurkolok, hogy a júniusi sikerüljön. :)))

      Törlés
  7. A Győri Kaáliról jókat hallottam én is, jobb az eredményesség, mint Pesten. Kitartás!!! :-)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    A pesti kaálit ajánlom,Krizsa doktort,nekünk is ő segített meg persze sok mindenkinek.És imádnivaló doki!!!! A legjobb!

    Üdv.

    VálaszTörlés
  9. Én egyértelműen a Győri Kaálira szavaznék... és nagyon örülök, hogy nem adjátok fel! Olyan nincs, hogy 15 leszívott petesejtből csak 5 termékenyüljön meg, és egyetlen egy se maradjon beültetésre; ezért szerintem egyértelműen az orvos és a nem megfelelően megválasztott, nem egyénre szabott stimuláció ill. protokoll okolható, nem te meg a petesejtjeid. (eleve, 6 pont ugyanolyan lombik stimuláció, amikor egy sem vált be?!?)
    Tudom, sovány vígasz, de nem vagy egyedül ezzel a történettel, én így hirtelen rögtön 2 lányról is tudok, akik pont ugyanígy jártak, és intézetváltás után - más orvossal, más protokollal - rögtön az első lombik sikerült :)

    Egyébként olvastam pár éve egy amerikai prof beszámolóját, amiben valami olyasmi volt, hogy vmi felújítás volt a klinika épületében (zaj, kopácsolások), meg a szellőztető rendszerrel is volt valami, és amikor ezek a problémák megszűntek, hirtelen megugrott a klinika sikerrátája, ami egyértelműen bizonyítja, hogy mennyire fontos az adott környezet is, a labor levegője stb. Majd megpróbálom előkeresni, mert tényleg érdekes volt.
    Kitartás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tapolcán felújítás van, egy új szárnyat építenek és korszerűsítik a labort.......:)

      Törlés
    2. Köszönöm mindenkinek a támogatást. Tudom általában mindenkinek az a jó ahol neki sikerült. Azt hiszem mégis Krizsa doki mellett döntünk, kivárjuk.

      Törlés
    3. Én nagyon-nagyon drukkolok nektek!!!

      Törlés
  10. Hurrá, hurrá! Nagyon remélem, hogy Ti sem fogtok Benne csalódni!
    Ölelés

    VálaszTörlés
  11. Krizsa doki for president :)

    VálaszTörlés