2013. október 31., csütörtök

Újra az intézetben

Már nagy rutinnal indultam ma reggel, elég korán oda is értem, de már akkor rengetegen voltak.
Vártam, vártam, majd nagy nehezen én következtem. A következő történt:
Doki: Újra kezdjük?
Én: Igen!
Doki: Vetkőzzön, le. - mondta. Kenetvétel majd UH. Nem látok sárgatestet még nem volt peteérése (20 nap!!!!!) így elég nehéz lesz eldönteni mikor kezdjük. Öltözzön fel! A múltkor nem volt transzfer?
Én: Nem nem volt.
Doki: A múltkor esélye sem volt blasztocisztákra - mondta lapozgatva az egyre vastagabb mappámat.
A spermakép is elég rossz volt. De az előtt volt, így most is ezzel kell próbálkozni. Jövő hét csütörtöktől menjen a suprefact.

Még bementem megkérdezni a laborba a férjem múlt heti spermaképének eredményét (hát valóban nem a legjobb: 15 Millió/ml, 50 % mozgó, intenzívek aránya: 1/6, normál szerkezet: 10 %.

Hihetetlen, hogy ezt most kell megtudnunk, hogy szar volt a spermakép is, nehogy tehettünk volna érte.
Bár ettől sokkal rosszab eredményekkel is lesznek sikeres lombikok. Úgy érzem, hogy már nem tudják mire fogni, miért nem sikerül.
Akkor most újra csak vrakozás, hogy szúrhassam a szuprafactot és hogy megjöjjön.

3 megjegyzés:

  1. Szia. Egy ideje figyelemmel követem a blogodat és nagyon drukkolok hogy sikerüljön a baba.
    Azért írok most ehhez a bejegyzésedhez,mert az én férjemnek is rossz a spermaképe (talán még rosszabb mint a te párodnak). Május óta tudjuk és szed speciális gyógyszereket,amitől szépen lassan de javulnak a "katonák".
    Van egy ismerősöm pár akiknél konkrétan év elején megállapították hogy meddő a férfi..és bele is törődtek (már amennyire bele lehet) és mikor nem számítottak rá akkor lett terhes a lány...januárra várják a kisfiúkat.. :D
    Szóval remény az mindig van..és nem szabad feladni.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tegnap végigolvastam az összes bejegyzést! Sok mindenben magamra/magunkra ismertem...
    Kitartás!!!

    VálaszTörlés
  3. Numma és Pixi84, köszönöm a biztatást, én is nyomon követlek benneteket. Csak is viszont tudom kívánni, hogy valóban nem szabad feladni, menni kell előre. Meg lesz az eredménye, higyjétek el!!!

    VálaszTörlés