2013. október 4., péntek

Pszihológusnál 2-3

Nagyon élvezem a foglalkozásokat. A második alkalomra vinnem kellett képeket az életemről. Húúú nagyon nehéz volt összeszedni viszonylag kezelhető mennyiségű képet (kb. 30 db lett a vége) amiben eltudom mesélni az egész életemet. Házi feladatnak azt kaptam hogy készítsek egy diagramot, aminek a vízszintes tengelyén vannak az életem fontosabb eseményei, a függőleges tengely pedig ez -5-től +5 skála, hogy milyen érzelmi szint tatozik hozzá. Elég egyszerűnek tűnik de nehéz végigkísérni az életemet pontokba foglalva. De azért sikerült és kiderült mik azok a dolgok amik pozitívak és mik azok amik negatívak. Persze szinte minden pozitív a munkához kötődik ja és persze a házasságom is ott van :)).
Már néhány hete meg is fogalmaztam magamban, hogy igen kettős személyiségem van. Van a Lény aki dolgozik, sikereket ér el, vezető pozícióban mindig kemény és tartja magát és van az Én, aki nő, feleség, háziasszony, keresztanya, aki képes a szőnyegen birkózásba kezdeni, bemászik a légvárba:) ...stb. Ezt mondta a pszichológus is és el is mondtam neki, hogy igen én ezt már megfogalmaztam magamban. Az arányok 70:30 a Lény javára. Arról beszéltünk, valyon mivel lehet ezt az arány módosítani, mert a babát valószínüleg Én akarom, nem a Lény.
Most pedig az a házi, hogy fogalmazzam meg kik az üzenőim, és mit üzentek az életem során.
Példának mondta, hogy pl. az anyuka aki azt mondogatja a gyereknek, hogy tanulj, mert azt nem veszi el tőled senki. De azt is hozzátette, hogy ezek nem feltétlenül nyílt üzenetek egyes személyektől, így gondoljam át jól kik azok akik hatással voltak az életemre és ők milyen életérzést, milyen gondolatokat váltanak ki belőlem.
A munka továbbra is dübörög és az év végéhez közelítve sajnos egyre húzósabb lesz. Nem lesz egyszerű a lombikot beilleszteni, de ennek kell lennie az első helyen.
Most várom, hogy megjöjjön, talán hétvégén meg is fog és akkor okt. végén indulhat 5. alkalommal a leállító szuri.
EZT AZ ALKALMAT MÉG IDÉN MEG AKAROM CSINÁLNI!!!!!!!!!!!!!!!!! Aztán lesz ahogyan a sors szánja nekünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése