2013. szeptember 16., hétfő

Pszihológusnál

Nagyon összecsaptak a felhők a fejem fölött munka téren, le vagyok maradva a blog írással és a követet blogok olvasásával is. Talán hétvégére utólérem magam. Az IR vizsgálatra sem volt időm elmenni, majd talán jövő héten. DEEE szpichológusnál voltam.
Csak pozitív tapasztalattal jöttem el, remélem ez így lesz a következő alakalom után is. Viszonylag fiatal 35-40 körüli, kedves, jókedélyű, megnyugtató hangú, szépen fogalmazó és beszélő, megfelelő iskolai  végzettséggel és kiváló referenciákkal.
Felvázoltam neki miért is vagyunk ott, majd kérdezgetett a családot illetően. Egyenlőre nagy vonalakban sikerült átbeszélni a dolgokat. De így megszületett benne a kép, hogy velem hogyan kell tovább lépni. Kaptam házi feladatot, ki kell derítenem anyukám várandósság alatti és a szülés körüli tényezőket (vártak-e, milyen terhesség volt, dolgozott-e, érte-e trauma a várandósság alatt ....stb) és ha tudom ugyan ezt a nagymamámnál is. Anyával jót beszélgettünk erről így ez a része teljesítve.
A következő alkalomra pedig fényképeket kell vinnem. Marha nehéz volt 30 év képeit összeszedni, hogy minden amit fontosnak tartok az benne legyen. Kíváncsian várom a következő foglalkozást. 
Sok fájó sebet is fel kell sajnos tépi (volt olyan dolog amit nem is tudtam sírás nélkül elmondani). 
Lehet, hogy tényleg lelki oka van ennek az egésznek. De akkor most felderítjük és megoldjuk.

3 megjegyzés:

  1. Én is jártam pszichológushoz és nekem bejött :) Nálam a KIP terápiát alkalmaztuk.Az biztos hogy főleg az anyukáddal,családoddal való kapcsolatod lesz a középpont (ja és a gyerekkorod).

    VálaszTörlés