2013. szeptember 4., szerda

Minden terv szerint

Ma mindent sikerült elintéznem:
-  Holnap ételintolerancia vizsgálat.
 
- Megszereztem a háziorvosi ajánlást a IR vizsgálathoz, megírattam a receptet a glükózhoz (még mindíg nevetek, hogy 75 g cukrot sem tud a Tb számomra biztosítani). Hétfőn reggel el is megyek.

- Kerestem egy esztétika fogászatot a városban és felhívtam őket, már mára adtak időpontot konzultációra. Elmentem, szép magánrendelő, fiatalos, kedves mosolygós társaság és megoldást is javasoltak, de elég horror áron. Megnéztem sajnos máshol sem olcsóbb, így el kell döntenem akarom-e. Illeteve nem olyan egyszerű, mint ahogyan én gondoltam, mert a doki szerint, ha esztétikusat akarok akkor nem elég egy foggal foglalkozni, szóval szemfogtól szemfogik kellene, ez pedig 6 fog, ami hatszoros árat jelent. És természetesen 2 hét fogtalanság vagyis műanyag koronával, ami nem túl esztétikus. Na hát ezt a legnehezebb most beilleszteni a naptáramba. Már pedig évek óta szép mosolyról álmodom, eldöntöm és ha igen akkor január.
 
- Megtaláltam a pszihológust is. Tegnap este keresgéltem és volt néhány kikötésem. Inkább fiatalabb legyen, és inkább a modernebb technikákkal dolgozzon. Nekem valahol az is fontos, hogy nő legyen, főleg így, hogy a gyerekprojektes témáról is szó van. Fotó alapján szimpatikus legyen. És ami természetesen a legfontosabb a megfelelő végzettség(ek), referenciák. Ma Őt is felhívtam, kedden és csütörtökön rendel a mi városunkban és jövő hét keddre már van is időpontom. A telefonban is szimpatikus volt, így remélem jó választás lesz.
 
Ma is vérzek rendesen és a hasam is fájdogál így a sport még várat egy kicsit, de már ezen is rajta vagyok.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése