2013. június 18., kedd

Genetikai kutakodás

Ma még volt egy kis időm kutakodni. Találtam egy központot, ahol a honlapjukon volt genetikai vizsgálat, de amikor felhívtam őket akkor azt mondták, hogy már nincs menjek az Istenhegyibe. Na hát ekkor tovább kutakodtam és rátaláltam az Istenhegyi Géndiagnosztikai Centrumra. Felhívtam Őket, nem kell időpontot kérni, bármikor lehet menni vérvételre. Itt azt mondták, hogy két dolgot szoktak nézni: trombózis szűrés, na ez ami mindenféle képen akartam, hiszen ebbe van benne a Leiden, MTHFR és a prothrombin de ezen kívül mondták még a citogenetika és kariotipizálást is. Na ennek még utána kell olvasnom, hogy ez kell-e.
Csütörtökön megyünk Tapolcára 21. napi vérvételre és mivel az nap szabin vagyunk mind ketten szerintem fel is megyünk és levetettjük a vért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése