2014. április 7., hétfő

3 hét Parádfürdőn, mindenhol jó de legjobb otthon

A harmadik héten is minden ugyan úgy zajlott mint előtte, bár már lényegesen könnyebb volt tartani a diétát, nem voltam már annyira éhes. A 24 órás eltávot is megkaptam, így voltam az intézetben 21. nap-on. Most is úgy jártam, hogy nem volt még peteérésem, így elég nehéz volt kitalálni mikor is induljon a Suprefact, de azért kompromisszumot kötöttünk.
A szülinapomat egy kis eperrel és kölesgolyóval ünnepeltük a szobatársammal, és este egy kis youtube-ról számkérős táncolós estet rendeztünk a szobában (volt ott lambada, meg Lagzi Lajcsi is). Még jó, hogy ez péntek este volt és nem sokan voltak a kórházban, a nővérek meg nem igazán foglalkoztak velünk.
A diéta eredménye 3 hét alatt -4 kiló. Itthon is tartom és szépen lassan csúsznak tovább a kilók.
Anyukámék is meglátogattak a szülinapomon amimmel egy kis Mátra körutas kirándulás is belefért.

Tulajdonképpen teljes testi és lelki feltöltődéssel értem haza, remélem ez majd meghozza gyümölcsét a következő lombiknál.

3 megjegyzés: