2014. február 2., vasárnap

Ismerjük meg egymást, 7 apróság :))

Erre a játékra Mrsgardner (http://hosszu-az-ut-hazaig.blogspot.co.uk/2014/01/ismerjuk-meg-egymast.html) kért fel, köszönöm. :)
A játék menete a következő:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. (és reméld, hogy nem szakítják meg a játékot.:)

Amit talán még nem tudtok rólam:
1. Zenetagozatos általános iskolába jártam és 8 évig gitároztam.
2. Rend és tisztaságmániás vagyok, utálom a polcos szekrényt (így ebből nagyon kevés van) és a számomra kacatoknak tűnő dísztárgyakat. Mindig mindent elpakolok, utálom, ha valami nincs a helyén, így a férjem csak azt szokta mondani: olyan a lakásunk mint egy múzeum.
3. A csillagjegyem kos, így annak rendje módja szerint  sokszor valóban fejjel megyek a falnak. Ahogy öregszem, talán bölcsebb is leszek, így talán nem fogom annyiszor megütni a fejem.
4. Imádok túrázni (sajnos kevesebb időt tudok rá fordítani mint szeretném). Imádom a hegyeket, az erdőt, de a vizet is.
5. Tengerbiológus akartam lenni, de mivel se tengerünk se ilyen képzésünk így errről hamar le kellett mondanom.
6. Fiús alkat és jellem vagyok, barátnőm 30 évig nem igazán volt, mindig a fiúkkal lógtam már gyerekkoromban is és az iskola évek alatt is.
7. Sokáig cigiztem és amikor letettem egy jó pár kiló felszaladt rá, és a hormonkezelések sem tettek túl sok jót. Ez elégé zavar, de egyszerűen nem vagyok elég erős és kitartó sem a fogyókúrák sem a sportok terén és édességfüggő vagyok ami egy kicsit meg is nehezíti ezt.
Úgy látom nagyon sokan megkapták már ezt a játékot így elég nehéz lenne kinyomoznom kinél nem járt még azok közül akiket én olvasok. Így kérlek nézzétek el nekem ezt és bocsásson meg az akinek direktben nem adtam tovább, de arra biztatom azt aki még nem kapta meg, hogy nyugodtan írjon magáról és hivatkozzon rám.
Érdekes játék volt, sok kis és nagy dolgot osztottunk meg egymásról. Meglepő, hogy mi az a 7 dolog ami az ember eszébe jut először.

4 megjegyzés:

  1. Meglepo bizony. Ha pszichologus lennek biztos le tudnek vonni valami kovetkeztetest.
    Az edessegfugges az nalam is problema. Tuti hogy valami lelki hattere van. Mit gondolsz?

    VálaszTörlés
  2. Igen azt én is észre vettem, hogy lelki állapot függő is a csokievés mértéke.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tudsz már valamit Parádfürdővel kapcsolatban?

    Üdv.

    VálaszTörlés