2014. január 27., hétfő

TEGYESZ

Ez az a betükombináció, amit legjobb ha nem tudja az ember, hogy mit jelent és soha nem is kell megtudnia. Ha ez egy lombikos blogban tűnik fel akkor meg csak a lehető legrosszabat jelenti vagy egy kicsit pozitívabban nézve a dolgot valami más kezdetét.
Szóval a TEGYESZ a Területi Gyermekjóléti Szakszolgálat rövidítése akik az örökbefogadással foglalkoznak.
Igen kérem jelentem listára kerültünk, száz valahanyadikak vagyunk a megyei listán.
Két órát beszélgettünk a tanácsadó nővel aki nagyon kedves volt és részletesen mindent elmondott, példával illusztrált, hogy megértsük a nyers jogi szöveget. Összeírtuk mire is vagyunk kiváncsiak, de még ott is sok kérdés eszembe jutott. Fel is kavart a dolog rendesen. Olyan felemás érzéseim vannak. Ahogy ültünk a folyosón és vártunk a sorunkra egy kicsit elgondolkodtam, hogy mit is keresünk ott.

A jó, hogy tudom ebből előbb vagy utóbb lesz "gyerekünk" (hát valószínűbb utóbb), de mivel mától a listán vagyunk telhetnek a hónapok, évek. Jó esetben amennyi mögöttünk van annyi van még előttünk. Várni kell..., de tudom, hogy lesz egy baba akit nekünk kell felnevelni, szeretni......

A rossz, hogy rengeteg félelmem van a dologgal kapcsolatosan. Annyi minden jár a fejemben most frissen, hogy egyenlőre úgy érzem meg sem tudom fogalmazni rendesen. A félelem leginkább a fájdalommal párosul, ami pedig könnyeket csal a szemebe. Remélem sikerül ezeket a dolgokat letisztázni. Remélem, hogy segít benne a pszihológus és a férjem. Megkaptam egy anyuka telefonszámát is aki nemrégen fogadott örökbe.
A legnagyobb félelmem, hogy tudom-e majd sajátomként szeretni, vajon egészséges-e és milyen származású.
Nagyon bonyolult ez az egész folyamat, de mostmár kezdem átlátni.

Egy újabb lépést tettünk előre

12 megjegyzés:

  1. Szerintem éppen a hatalmas bátorságotokról tettetek ma tanúbizonyságot :-) Büszke vagyok Rátok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyetertek az elottem szoloval....

    VálaszTörlés
  3. Hat szerintem is ez hatalmas lepes. Meg szep hogy vannak ketsegeid. En bevallom picit orulok is hogy en mar kifutottam annyira az idobol hogy nem tudok orokbefogadasrol donteni mert iszonyu nehez volna.
    Nagyon nagy dolog hogy belevagtatok, szoritok tovabbra is...

    VálaszTörlés
  4. A kérdések természetesek és jók! A pszihomókus nekünk sokat segített :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok, hogy támogattok. A pszihológusban pedig én is nagyon bízok.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Ismeretlenül ugyan, de nem rég örökbefogadóként (5 hetes a kisfiúnk!) csak azt tudom írni Neked, hogy nagy döntés, sok a kérdés és a félelem és ez természetes. De mire megérkezik a babátok (ha ilyen úton érkezik) addigra minden a helyére tud kerülni. Ha megengeded ajánlok egy alapítványt, ahol a kötelező tanfolyamot is el lehet végezni és szuper csoportjaik is vannak. Ágacska Alapítvány http://www.agacska.hu/ Nekünk rengeteget segítettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, valahol titkon reméltem, hogy találok olyan valakit aki átesett ezen az egészen. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot. Ha ez nem jelent problémát, szeretnék néhány dolgot megkérdezni. Ha ez lehetséges kérlek írj egy e-mail címet.

      Törlés
    2. Csak csatlakozni tudok az Ágacska ajánlásához. Nekünk egy tündéri két éves örökbefogadott kislányunk van. Nekünk nagyon sokat segített az alapítvány az örökbefogadással kapcsoltban.

      Törlés
    3. Szia, köszönöm a biztatást, szívesen hallanám a Te történetedet is, ha megosztanád kérelk írj a hannara.varva@gmail.com címre.

      Törlés
  7. http://hosszu-az-ut-hazaig.blogspot.co.uk/2014/01/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  8. Szia! Megint a Névtelen vagyok! :)
    Írtam neked e-mailt a hannara.varva címre.

    VálaszTörlés