2014. február 17., hétfő

Parádfürdő és örökbefogadás

Kicsit pörgősek a napjaim, így alig volt időm olvasgatni, írni meg még annyi sem. De pótolom, ígérm.

Szóval kezdjük Parádfürdővel. Egy kicsit már kezdtem aggódni, hogy semilyen papírt nem kaptam, így múlt héten pénteken felhívtam a dokit. Hát mit ne mondjak, szerintem azt sem tudta ki vagyok, hivatkozott a kevés ágyra, a feltorlódásra...., de felírta a telefonszámomat és türelmemet kérte. Úgy döntöttem, hogy legkésőbb holnap muszáj megtudnom, hogy mikor kell mennem (ennek okát lásd lejjebb). De ma délután megcsörrent a telefonom és a doki volt. MÁRCIUS 3-án vár, már nem küld semmi papírt, de menjek, várni fog. Gyorsan elregélte kb. mi kell (ezúton is köszi Ritának, mert most jön csak jól, hogy leírta mire lesz szükségem). Még annyit tudtam gyorsan megkérdezni, hogy akkor mennyi időre készüljek: 3 hét :)).

A másik vonal az örökbefogadás: meg volt a pszichológiai elbeszélgetés is, a nem túl kooperatív pszichológussal. Kitöltöttük a személyiség tesztet (300 kérdés!!) és a párkapcsolati tesztet is. Pénteken lesz összegzés. Próbáltam megtudni  a pszichológustól, vajon mikor lesz örökbefogadói tanfolyam náluk, mert az egyik napot Ő tartja és ugye külön megjegyezték, hogy jó lenne náluk csinálni. Persze nem tudják megmondani, de márciusban biztos nem. Ez Parádfürdő miatt jó, de áprilisban meg már lombik és amilyen peches vagyok biztos nem tudunk elmenni. Ezeket végig gondolva, azért megemlítettem, hogy az Ágacska alapítvány is szervez ilyet, persze kicsit ködösítettem, meg ígértem, hogy akár későbbi alkalomra ide is eljövünk, de azt mondták akkor jó ha máshol megcsináljuk.
Ekkor telefon az Ágacskának van-e hely a jövő hétvégi tanfolyamra. Még van, de hamar betelik, így döntsünk amilyen gyorsan csak lehet. Szóval ezért kellett megtudnom mikor kell mennem Parádfürdőre. De most már minden rendben, a tanfolymra leadtam a jelentkezésünket (e-mailban, de még nem kaptam visszajelzést) és a pihenésem dátuma is fix.

Most már csak a munkahelyem kell mindent lerendezni, de ez is menni fog.



8 megjegyzés:

  1. Szia!

    De jó!!Nagyon örülök,hogy mehetsz!!Azt nem mondta esetleg a doki,hogy fizetni kell-e? Egy ismerősöm szeretne menni ide.

    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondta, de ha kellene szerintem mondta volna. Márciusban már biztosat tudok írni.

      Törlés
  2. Szia Hanna,
    Nem tudom hogy kommenteltem-e mar nalad, pedig regota olvaslak am. Annyit akarok csak mondani hogy a te torteneted az egyik ami szamomra elegge megrazo, egyik lombik a masik utan, volt az a gyogyszerkiserletes lombik is mikor annyira rosszul voltal, szoval csak annyit akartam irni hogy felnezek rad hogy ilyen higgadtan viseled ezt az egeszet es drukkolok hogy az uj fejlemenyek elorevigyek a dolgokat. Kovetlek tovabbra is szorgalmasan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FElla, köszönöm a bíztatást és én is követlek ám :))).

      Törlés
  3. Nagyon jó pihit Hanna :) de jó lesz ott neked!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rita, remélem jó idő is lesz, hogy a környéket is felderíthessem egy kicsit.

      Törlés
  4. Milyen remekül összeállt minden! Remélem siker koronázza!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban jól összeállt, bízzunk a legjobbakban.

      Törlés