2015. október 9., péntek

Hanna megérkezett

A blog címe Hannára várva....
A Hanna név évek óta kedves nekem és a vezetéknevünkhöz is jól passzol.

Múlt héten hétfőn megcsörrent a telefonom és az Alapítvány elnöke közölte néhány napja született egy kislány aki csak ránk vár, örökbe fogadhatjuk.

Hosszú kálvária volt a múlt hét, de most itt van.... itthon......a karjaimban.....

Még mindig nem tudom elhinni, de végre ANYA lettem.


Így ez a blog itt most véget ér...hiszen Hanna, akire annyira vártam megérkezett.




32 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! Sok örömet a babázásban. Nagyon megérdelmled.
    Üdvözlettel egy olvasód.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! De jó! :-D
    Bearanyoztad a napomat! :-D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! De jó! :-D
    Bearanyoztad a napomat! :-D

    VálaszTörlés
  4. Borso, konnyek, hideg/melegrazas es oriasi orom. Ezt erzem! Annyira jo volt ezt olvasni. Meg nem kommenteltem, de epp itt volt az ideje!
    Sok boldogsagot, egeszseget es persze gratulalok a pici lanyhoz!!!!

    VálaszTörlés
  5. ez valami fantasztikus hir...nagyon nagy boldogsag@ csak a legszebbeket kicsi Hannaval
    :))))))))

    VálaszTörlés
  6. Eddig én is csak olvastalak, de most nagyon sok boldogságot kívánok ! :)))

    VálaszTörlés
  7. Atyaisten!!! Még a hideg is kirázott!!! Anyuka lettél igen! Szívből gratulálok! Isten hozott Hanna baba!

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos hír, nagyon boldog vagyok. Legyen csodálatos életetek!

    VálaszTörlés
  9. Ismeretlenül is gratulálok! Nagyon sok boldogságot és örömet az egész családnak!

    VálaszTörlés
  10. :) de jó hír Hanna :))))))) (nem is vártatok éveket, ugye?)

    VálaszTörlés
  11. Ez tenyleg "hidegkirazos" hir :-) gratulalok :')
    Azert meg jo lenne olvasni rolatok...

    VálaszTörlés
  12. Ez egy hihetetlenül csodás bejegyzés! Isten hozott, Hanna! Boldog életet kívánok nektek!!!!

    VálaszTörlés
  13. Üdvözlet otthon, drága Hanna! <3
    Nagyon örülök Nektek!!! :)

    VálaszTörlés
  14. Épp ma beszélgettem egy nővérkével egy irtó cuki baba felett, akit nem nagyon látogat a nagyon fiatal anyukája, hogy ha nem engedi oda a gyámhatóság, akkor nagyon boldoggá fog tenni egy örökbe fogadó családot. És erre te írod Hanna érkezését! :)))) Nagyon sok boldogságot vele, a kislányotokkal! ♡

    VálaszTörlés
  15. Ez fantasztikus hír, többször el is olvastam, meg is könnyeztem! Kívánok Nektek Hannával sok-sok örömet, boldogságot, jó egészséget, és köszönöm, hogy megosztottad a történeted velem - velünk! :)

    VálaszTörlés
  16. Fantasztikus hír, nagyon örülök veletek!!! :) Sok boldogságot, örömet kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  17. Így ismeretlenül is nagyon örülök a hírnek, megkönnyeztem :) Boldog életet pici Hanna :)

    VálaszTörlés
  18. Isten hozott kicsi Hanna,nagyon jó helyre kerültél!! Sok boldogságot kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  19. Sok boldogságot kívánok!!!! Az álmok előbb vagy utóbb mégis valóra válnak! :) :) Heni

    VálaszTörlés
  20. :) :) :) Tiszte szívemből gratulálok! Legyetek nagyon boldogok és egészségesek!!! Kérlek ne hagyd abba a blogolást, szeretnék még hallani Rólatok!

    VálaszTörlés
  21. Ismeretlenül is lélekben most már teljes egészében veletek vagyok, hiszen hosszú évek megpróbáltatásai után mi 5 éve vagyunk boldog örökbefogadó szülők! Már semmi nem hiányzik, így és a legjobb úton lett teljes az életem! Szívből kívánok igazán boldog anyaságot!!!! A csoda megtörtént! Most kezdődik minden!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Milyen szép.... :) Isten hozta Hannát!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon sok boldogságot Nektek!!!!!! Még egy ismeretlen

    VálaszTörlés
  24. Sírtam a boldogságtól! :) Jó tudni, hogy a kívánságok így vagy úgy, de teljesülnek. A mindennapokhoz kívánok nektek egészséget és sok vidámságot! :D

    VálaszTörlés
  25. Mindenkinek köszönöm a kedves szavakat.

    Bízni kell! A kívánságok valóban teljesülnek :).

    VálaszTörlés
  26. Mesélsz a kislányodról Hannáról? Hogyan éled meg a nagy változást? Átvirrasztott éjszakák? :):) Indíthatnál egy új topikot is akár :)
    Névtelen olvasód :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis türelmet mindenkitől, lesz itt még folytatás :) néhány hét és mesélek....

      Törlés
  27. Így ismeretlenül, de annál jobban, nagyobb tiszta szívből gratulálok neked, nektek, Hannának, a CSALÁDOTOKNAK!!! Isten hozta a kicsi lányt, nagyon-nagyon sok boldogságot nektek!!! :)

    És én is várom nagyon a folytatást :)

    Szép estét, egy Zugolvasód

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok! Sok boldogságot és jó egészséget Nektek! <3

    VálaszTörlés
  29. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  30. Szia Hanna! Hogy vagytok? Milyenek az első hetek? Izgatottan várom a beszámolódat! :)

    VálaszTörlés
  31. Én is nagyon-nagyon kíváncsi vagyok Rátok!! Várom a beszámolót! :)

    VálaszTörlés