2015. február 5., csütörtök

SZÜNET

A cím is tükrözi, hogy most egy kis időre eltűnök. Magam mögött kell hagynom ezeket az ügyeket. Talpra kell állnom és úgy érzem ez ennyi kudarc után csak akkor fog sikerülni, ha teljesen kiszállok ebből a mókuskerékből. Annyi mindent adtam fel az elmúlt 5 évben, hogy úgy döntöttem most ezeket megpróbálom bepótolni és nem mondok le semmiről sem amiatt, mert "akkor lesz a kezelés", "mi van ha terhes leszek akkor".....stb.
A blogomba munkaügyeket nem írtam és nem is fogok, de valószínűleg mást nem igazán tudnék ezek után írni. A munkába vetem magam....
Úgy láttam tisztességesnek, hogy elbúcsúzzak a nagy eltűnés előtt, hiszen oly sokan olvastok és bátorítottatok a nehéz időkben.
Ha a gyerekfronton bármi változás áll be (akár milyen úton is) akkor jelentkezem.


16 megjegyzés:

  1. Kedves Hanna,
    Megértem és kívánok neked feltöltődést és pihenést. Nagyon sok az amit már végigcsináltál, mindig is csodáltam a kitartásodat.
    Remélem hogy valami úton módon hamarosan hallunk rólad, hisze ez azt fogja jelenteni hogy történt valami gyerekfronton.
    Ella.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hanna! Megértelek és jó pihenést, feltöltődést kívánok és remélem minél hamarabb visszajössz majd. Minden jót kívánok Neked mind a munkában, mind a magánéletben.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hanna! Én is maximálisan megértelek, és ahogy az előttem szólók, kívánok jó pihenést és minden szépet, jót, az elkövetkező időkre. Azért én lesem a blogodat a jövőben is, hátha...

    VálaszTörlés
  4. Kedves Hanna! Remélem minél hamarabb jó hírekkel térsz vissza és a blogodban már csak a gyermeked mindennapjaidról fogsz írni nekünk ;) Nagyon sok szerencsét kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  5. Hanna kedves! Megértem, ugyan nem teljesen, de jelentősen eltávolodtam a blogszférától amikor 1 éve továbbképzésekbe vetettem magam, és az nagyon is jót tett, hogy arra koncentrálhattam, abban jól teljesítettem, könnyebben felejtettem a problémánkat, és a mint hagymahéjakként rám rakódott kudarcrétegeket szépen lassan le is olvasztotta. Kívánom, hogy töltődj sokat és találd meg most minden olyanban, ami sok örömet okoz! Mi itt leszünk, amikor visszatérsz! Ölelés! <3

    VálaszTörlés
  6. Mielőbbi gyermekáldást kívánok! Az oda vezető úton pedig kitartást és szoros egymásba kapaszkodást. Egymás szeretetét és tiszteletét.

    VálaszTörlés
  7. Drága Hanna! Nagyon örülök, hogy olvashattalak (remélem, hogy még foglak is), és biztosan nagyon hiányoznak majd a beszámolóid. De megertem, hogy így döntöttél és én is csak azt kívánom, mint mindenki előttem, hogy töltődj fel és pihenj sokat! Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Hanna! Régóta olvasom már a Te blogodat is, ahogy sok mindenki másét is, mióta lombikozunk a párommal. Mi három sikertelen lombik után adtuk fel, illetve akartunk szünetet tartani a következő lombik előtt. Egy ismerősünk ajánlott egy Balatonalmádiban tevékenykedő természetgyógyászt, akihez nagy győzködések árán párom is hajlandó volt eljönni. El kell mondjam, igazából én sem, de Ő meg pláne nem bízott az egészben. Aztán szépen 3 hónapja, minden második hét csütörtökjén jártunk már Andreához, amikor is eldöntöttük, hogy januárban nekilátunk az újabb lombiknak, persze természetgyógyász rásegítéssel. No de erre már nem volt szükség, mert az akkupunktúra, a természetgyógyász által előírt vitaminok, teák és teljes életmódváltás, no meg a lombik gondolat hanyagolása mellett természetes úton összejött a babánk, aki a 9. hetét tölti a pocakomba. Ez tényleg nem valami reklám, ha gondolod, megadom a hölgy elérhetőségét, nekünk tényleg segített, nem hókuszpókol, és anyagilag is kibírható. Amennyi problémával indultunk a lombikoknak (nagyon alacsony spermaszám, túlsúly, magas vérnyomás a páromnál, és szintén kissé túlsúlyos voltam, IR-es) sosem gondoltam volna, hogy természetes úton összejön a baba. A természetgyógyász hölgyről még annyit, hogy 12 párból, 12 baba a sikerességi rátája. Remélem, tudtam segíteni, ha érdekelne az elérhetőség, szívesen megadom. Remélem, tudtam egy picit segíteni, ha mással nem , is talán azzal, hogy mindig van remény! Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófi, kérlek add meg az elérhetőségét a Hölgynek, köszönöm (hannara.varva@gmail.com )

      Törlés
    2. Zsófi, nekem is megirnad, ha nem probléma? (e.pinkman1@gmail.com)

      Törlés
    3. Kedves Csajszik! a természetgyógyász: Lázár Andrea, Balatonalmádi, Bornemissza G. u. 4., 20/935-35-23. Remélem, mindannyiatoknak segíteni tud, ahogy minket is kisegített a legnagyobb gödörből!

      Törlés
  9. Megértelek , néha kell egy kis visszavonulás .
    Nagyon várni foglak a jó hírrel , hogy babát vársz !!!
    Mert hamarosan így lesz érzem :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm Lányok, nagyon kedvesek vagytok, ez az ami igazán tartja bennem a lelket.

    VálaszTörlés
  11. Hanna kivanom hogy jo gyorsan visszaterj mert az ugye jot fog jelenteni. Onfeledt felejtest es mielobbi beteljesulest kivanok. Olellek jol :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Hanna,

    én most már előre felé nézek, bár néha még rámtör a sikertelenséggel együtt járó mélységes és üres semmi érzése. Azt hittem, hogy hogy ez hónapokig eltart, de még csak egy hét telt el, és már majdnem jól vagyok. Napról napra kevesebbet fantáziálok arról az életről, amit élnék, ha ez a lombik sikerül. Nekem csak az első próbálkozás volt, neked meg már többedik. Nem tudom, a sikertelenség átélésében számít-e, hogy első, vagy sokadik próbálkozás volt-e. Minden egyes próbálkozás után nehezebb?

    Sok szerencsét!

    Abi

    Néha azért benézek, hátha írsz. Szeretem, ahogy írsz.

    VálaszTörlés