2015. február 2., hétfő

ET+14. napi teszt

Ugyebár pénteken voltam vérvételen ahol HCG 9 IU/l lett. Szombaton reggel csináltam egy tesztet, nagyon halványan pozitív lett. Ma reggel ET+14. nap negatív, illetve, ha nagyon akarom akkor van egy nagyon-nagyon halvány csík, de még halványabb, mint a szombati. Megpróbáltam lefényképezni, de nem látszik, szóval ott sincs :(.
Mit is várhatok? kérdésre is megkaptam a választ, gondoltam leírom: a Ovitrelle kiürülése nálam úgy zajlott, hogy vasárnap délután adtam be felet és pénteken már 10 alatti volt vérből a HCG érték.
A dokinak írtam egy sms-t, délután (húú hétfő délelőtt oda sem merek telefonálni, ami ilyenkor ott szokott lenni:..) pedig felhívom a intézetet kérek egy konzultációs időpontot.

Mélységesen szomorú vagyok, főleg, ha belegondolok, hogy megint mennyi idő eltelt az előző óta (2014. április) és vajon mennyi fog eltelni a következő lehetőségig. Még van TB támogatott lehetőségünk is mivel többször nem volt beültetés és az nem számít annak, illetve ez is az akciós fizetős fajta volt. Nem tudom, hogy egy éven belül például igénybe lehet-e ezt venni még egyszer. Ezt az összeget még hajlandóak lennénk kifizetni (150 ezer Ft + gyógyszerek), de a teljes árut nem (595 ezer Ft+ gyógyszerek jelenleg), persze plusz az új vizsgálatok, mert minden papírunk lejár.



22 megjegyzés:

  1. Akkor a pénteki 9-es béta hCG az Ovitrelle-ből származó vasárnapi alfa hCG lenne? Vagy lehetett akár egy elindult terhességé? Sajnálom, bármelyik is. De nehogy feladd!!!!
    Szerintem az akciós lehetőséget mennyiségre nem korlátozzák, max időszakra van érvényessége, érdemes erre is rákérdezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg az ovitrelle volt. Nem adom fel!!!!

      Törlés
  2. Sajnálom, Hanna :( Igazságtalan az élet, de jól teszed, hogy nem adod fel. Én úgy tudom, hogy a lombikot 3 havonta lehet megismételni, legalábbis 2 éve még így volt.. Nem tudom, hogy szedsz-e Q10-et a petesejtjeid minőségének javítására, mennyiségüknek növelésére. Nekem 1,4-ről 2,2-re ment fel az AMH-m valószínűleg a a 200 mg-os Q10-től. Tanár úr a legutóbbi konzultáción azt javasolta, hogy napi 400 mg-ot szedjek a biztonság kedvéért. Kíváncsi vagyok, hogy idén a jobb AMH-m több petesejtet fog-e majd stimu alatt eredményezni. Amikor 1,4 volt akkor a rövid protokoll alatt 6 petesejtet tudtak leszívni, amiből 4 termékenyült meg, ezekből meg 2 jutott el blasztociszta állapotig, de terhesség nem lett belőle. Hajrá és próbálj csak előre tekinteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi, az AMH értékem 6,9 ng/ml volt legutóbb, nem sokat jelent úgy látom. Azért ki fogom próbálni a Q10-et.

      Törlés
    2. Kipróbálom én is ezt a Q10-et. Vajon lombik előtt egy hónappal elegendő szedni?
      Ezt az AMH-t már én sem értem. Mármint, hogy mit is mutat meg valójában. Nekem 8.9 volt, és bár 6 petesejtet szívtak le, 5 termékenyült meg, és nem maradt semmi (nem tudtak lefagyasztani egyet sem, és a lombik sem sikerült). Másnak sokkal rosszabb AMH-val sikerül. Persze ez csak egy próbálkozás volt, majd következőleg :)

      Törlés
    3. Andi, a Q10-ből milyen terméket szedtél? Annyi féle van és ezek olyan ellenőrizetlenek ezek a készítmények, ki tudja miben mi van, egyáltalán benne van-e az a mennyiség ami rá van írva..

      Törlés
    4. Sandys supplemets, Q 10 200 mg, 300 tabletta. Próbáltam megkeresni az ebayen és a google-ban is, de nem találtam meg a boltot. Az USA-ból rendeltem 2012-ben, kb. 10.000 forint volt. Szerintem az a biztos, amit orvos ír fel. Kaptam MYOQINON 100 receptet, de ez meg méregdrága...

      Törlés
  3. 6,9 egy tökéletes érték! Nem értem akkor, hogy miért csak egy petesejted termékenyült meg...Az orvost mit mondott erre?
    Ezek e referenciatartományok:
    0.22-12.0 ng/ml fertilis fázisban mért értékek
    <0.21 ng/ml kimerült ovárium
    0.21-0.44 ng/ml low responder (1 oocyta)
    >7.9 ng/ml PCOS valószínű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenlőre még semmit nem mondott, vissza nem hívott és majd március végére kaptam konzultációs időpontot.

      Törlés
    2. Gyorsan eljön a március vége :) Drukkolok, hogy tudjatok minél hamarabb kezdeni!

      Törlés
    3. A gyors kezdésről annyit, hogy akciós lombikot csak akkor lehet már, ha elfogyott a TB támogatott, az meg még van így TB-est kell most csinálni, szeptemberig ér a sor vége most, mire eljutok két hónap múlva konzultációra akkorra idén már megint nem lesz belőle semmi.

      Törlés
  4. Oh, oh, oh, a fene egye meg! Annyira jó érzéseim voltak Veled kapcsolatban, no de majd tavasszal...Örülök, hogy van még lehetőség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pinkman azt hiszem megint egy nagyobb kényszerkihagyás következik, ki kell várnunk a tb támogatott alkalmat.

      Törlés
    2. Micsoda? Na, ne már... Nekem még decemberben azt mondta telón Krizsa, hogy van a Tb-s, amire várni kell, meg van az akciós, amire mehetünk márciusban (pedig nekünk is van még TB-s lehetőség). Akkor ez egy új dolog lehet. Szeptember...Jézusom..Ez vicc...:((

      Törlés
  5. Uhhh, tényleg ekkora a várólista? Hanna, és nektek addig az inszemmel nem érné meg próbálkozni? Endometriózisod volt, de a petevezetőid átjárhatóak, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Heni nem tudom, 3 inszem volt már, rákérdezek majd a dokinál. Köszi a tanácsot nekem ez eszembe sem jutott, valahogy a lombikra vagyok hangolva.

      Törlés
  6. Figyu, nekem az első évben, amíg a sotén voltam IR kezeletlenül, az első 3 stimu ugyan még terminált együttlét volt, de a 4. stimu óta csak inszemekre járok. Az 5. stimuval jött össze az első terhesség 2 éve, utána a 6-7. stimu emiatt újra inszem volt, de már sikerültek, akkor váltottam a Kaálira, ahol kiderült az IR, és ott a 8-9. inszemből is terhesség lett - de ugye nem a megtermékenyítés módján múlott egyik sem, hogy nem maradt/tartottuk meg. Én hálás vagyok a petevezetőimnek, hogy épek és jól funkcionálnak, sokaknak pl. méhenkívüli miatt nincsenek meg, már vagy nem átjárhatóak, de neked és nekem is szerencsére nem csak a lombik lehet az egyetlen mentsvár. Nem mellékesen a nem tb támogatott, akár az akciós lombik árához képest csak 50 000 Ft (a stimu injekciók nélkül) Csak egy tipp volt, hogy ne kelljen olyan sokáig tehetetlenül várni a következő lombikra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy csak így névtelenül írok, csak érdeklődnék, hogy a sotén a lombik kerül 50ezerbe(nem tb támogatott + az injekciók? ) ?

      Köszönöm szépen! Várom válaszodat.

      Törlés
    2. Az inszem kerül 50 ezerbe + gyógyszerek.

      Törlés
    3. Köszönöm szépen! Az a Kaáliba is. :)

      Törlés
    4. a sotén az inszemből is volt támogatott, mikor én jártam oda, Kaálban nem.

      Törlés
  7. naaa a nagy kapkodásomban kimaradt egy "nem" - azt akartam mondani, hogy a 6-7. stimum, amik szintén inszemek voltak már nem sikerültek a sotén a végén, mégis a Kaáliban Krizsa az inszemet javasolta, és igaza lett. Szumma szummárum, nekem összesen a 2 intézetben 6 inszemből 3 sikertelen volt, 3-ból lett terhesség. Szóval nem biztos, hogy egy 4. sem lenne neked sikeres :)

    VálaszTörlés