2014. március 7., péntek

Parádfürdő - első néhány nap

Minden ok velem. Elég mozgalmas volt az elmult pár nap. Azt sem tudom hol kezdjem.
Kezdjük a dokibácsival: egy tündér :) Kedden megvizsgált és mindet megbeszéltünk, de még sportról, sörről és a fiáról is aki ugyan az lesz a végzettsége mint az enyém. Vizsgálaton minden rendben volt.
Amikor megérkeztem egy középkorúnak tűnő, kedves, igazi anyuka típusú, fitt, csonos hölgy volt a szobában, de mondta, hogy a nászasszonyával van és ő el is költözik aznap, ami meg is történt. Kiderült hogy 60 éves elmúlt (szerintem 10 évet letagadhatna) és minden kis fortélyt tőle tudtam meg, pótanyám azóta is. Már írtam, hogy velem együtt érkezett egy lány, így ketten voltunk a háromágyas szobában. A lány nagyon jó fej, sokat nevetünk, beszélgetünk, azt hiszem hamar megtaláltuk a közös hangot.
Szerdán délután viszont kaptunk egy idősebb hölgyet, akinél nem feltétlenül van minden rendben és a boiritmusunk sem igazán stimmelt, mindenbe beleszólt, tőlünk mindent jobban tudott, éjszaka horkolt, hajnal 5-kor a 10 gyógyszerét mire kinyomkodta már marha mérges voltam. Szóval két napot bírtunk és ma megkerestem a főorvos urat, hogy megoldható-e egy csere, ha megürül egy 2 ágyas szoba. Természetesen ma is kedves és készséges volt. A vizitre már szobaszámmal jött hová kell költöznünk. Mivel mi nőgyógyászati estek a néni pedig belgyógyászati így ő is megérte, hogy nekünk menni kell, nem lehetünk együtt.
Még ma át is pakoltunk és innen már csak ketten leszünk.
A kezelések hatására elégé fáj a hasam és sokat járok pisilni, de azt mondták ez normális, legalább érzem, hogy valamit csinál és remélem használ is.



10 megjegyzés:

  1. Wuff, jo hogy megusztatok a nenit. Amugy en meg ket agyas szobaban sem szeretek senkivel se lenni (sot inkabb a furdoszoba amit nem nagyon szeretek megosztani).
    Mit okoznak a kezelesek hogy erzed a hasad? De erdekes...

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerencse,hogy sikerült elintézni,hogy átkerüljetek máshova.Nekem marha nagy mázlim volt a két szobatársammal.Az egyik szintén 60 év körüli és nagyon fiatalos,a másik hasonló korú és ugyanazzal a problémával volt ott,mint én.A hasfájás normális,nekünk is volt bár kb.2 hét múlva,erős méh és petefészek szúrkálások,nekem miután hazajöttem kb.még 1 hónapig minden nap éreztem azt a fájdalmat és tudtam,itt csak jó dolgok történnek.a másik,hogy mikor megjött a színe is más lett-élénk piros,már bocsi hogy ilyeneket leírok.Szóval ez nagyon jó hogy érzed a hatását.Esetleg nem tudtad meg,hogy kell-e a kezelésekért fizetni? az egyik szobatársam szeretne menni nyáron.Érezd nagyon jól magad,pihenj és töltődj fel!!És higgy benne,ez a legfontosabb.Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kezelésekért nem kell fizetni, annyi hogy egyenlőre még hivatalosan nincs nőgyógyászat de talán már áprilistól lesz. Most jelenleg a gasztroenterológiára vettek fel, de a dokibácsi ugyan azokat a kezeléseket írja ki mint eddig. A végén természetesen a dokibácsit majd "megjutalmazom".

      Törlés
  3. Olyan jó, hogy már most érzed a kezelés hatását. Bízom benne, hogy segíteni fog :-) Nagyon sok jót hallottam a víz jótékony hatásáról, mindegyikünknek el kellene ott tölteni pár hetet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nincs akadálya, ha gondolod írj privátban és elmondom a részleteket, hogyan juthatsz be.

      Törlés
  4. Szia Hanna!
    Én is lombikra készülök, kb. 1 hónap múlva kezdődik el az injekciós hormonkezelés, már megkaptam a recepteket hozzá, de előbb fogamzásgátlót kell szednem, azt a jövő hét közepe-vége felé kezdem el. A segítségedet szeretném kérni az injekciók beadásával kapcsolatban. Azt mondta az orvosom, hogy a hasfalba kell beadni. Egy ismerős, aki csinált már ilyet mutassa meg nekem. Ezt úgy kell beadni, mint a vérhigítót, akinek pl. eltört valamije és utána minden nap be kell adnia magának? A tűt teljesen be kell bökni és lassan benyomni a folyadékot? Te hogy csináltad?
    Előre is köszi,
    Ali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ali, igen úgy kell beadni mint a vérhigítót. A hasadon a bőrt össze kell csípni, a tűt valóban teljesen be kell bökni és benyomni a folyadékot. A háziorvos mellett az aszisztensnők vagy az ügyeleten lévő aszisztensnők segítőkészek, megmutatják, ha nem boldogulsz vele. Csak bátran és ügyesen.

      Törlés
    2. Kedves Hanna! Köszönöm a válaszodat! Nagyon izgulok, de biztos, hogy sikerülni fog!

      Törlés
  5. szia! remélem jól vagy, sokszor belesegetek és olvasom a legújabb hírfolyamot :-) Meddig leszel Parádfürdőn? mi jól vagyunk, már a 26.héten is túl. voltunk 4d-n Zalán tiszta apukája így nézve:-) valszínű május 8-tól a 34.héttől befektet az orvosom, mert terhességi diabeteszem lett, és Zalán harántban fekszik, ez és az előzményeim amit ismersz mind indokolják a császármetszést, és ha befektet szem előtt leszek, s ha szükséges megindítják a szülést. Lassan karomban tarthatom a mi kisfiúnkat, a mi csodababánkat, szívből kívánom neked is ezt az örömteli érzést hamarosan!!!! sztike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti, sajnálom, hogy be kell feküdnöd, de most a baba és a Te egészséged a legfontosabb. 26. hét !!!, atya ég, hogy repül az idő, meglátod a hátralévő is elrohan majd.
      Március 24-ig leszek Parádfürdőn aztán még ebben a ciklusban indul a lombik!

      Törlés