2013. november 22., péntek

Újra indul a stimuláció

Voltam ma az intézetben. Gondoltam valahogy majd megmondom Tanár Úrnak, hogy csak vasárnap kezdjük, mert tudom hogy Ő akarja csinálni és Ő szerdánként nincs. Szóval a múltkor egy nappal tovább stimulált. Bár megkaptam, hogy a leszívás akkor volt amikor lennie kellett, nem azért volt csütörtökön mert Ő szerán nem volt ott.
Na mindegy de hozzátette, hogy "jó legyen igaza és kezdje vasárnap". Viszont amikor megláttam a stimus lapomat egy kicsit meglepődtem, hogy megemelte az adagomat. Rákérdeztem, hogy biztos ennyi, persze erre is elég gorombán válaszolt, hogy "nem most találtam ki".
Na szóval, nem igazán volt ma jó kedve és nekem sem, ez a kettő pedig találkozott.
Csak jövő hét pénteken kell mennem UH-ra majd az azt következő hétfőn és dec. 5.-e vagy 6.-a leszívás.


3 megjegyzés:

  1. Szia. :)
    Tök izgi.. :D
    Én 3án megyek UH-ra,remélem jó kis tüszőket fog látni és megadja a repesztő szurit is. :) Utána ki sem kelünk az ágyból a férjemmel.. :D Aztán rá két hétre kiderül hogy sikeresek voltunk-e.
    Nagyon drukkolok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó akkor együtt átvészeljük az a fránya két hetet. :))

      Törlés
    2. Igen,nagyon együtt fogunk haladni és remélem mind a ketten mosolyogva mutogatjuk egymásnak a Zebránkat.. :D

      Törlés